خانهاخبار
نمونه عکس‌های گرفته‌شده با دوربین Mi 6 شیائومی

نمونه عکس‌های گرفته‌شده با دوربین Mi 6 شیائومی

پرچمدار جدید شیائومی، می 6، این بار مجهز به دو دوربین است که هر کدام 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. در ادامه مطلب می‌توانید نمونه عکس‌های ثبت‌شده با دوربین دوگانه این گوشی را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۲/۱۰

سال گذشته شیائومی با معرفی Mi 5 جهش بلندی در صنعت گوشی‌های جهان پیدا کرد و توانست با تولید یک محصول خوب برندش را بهتر به مشتریان جهانی بشناساند. یکی از جنبه‌های خوب Mi 5 دوربین این گوشی بود که می‌توانست عکس‌هایی در سطح پرچمداران بزرگ بازار ثبت کند. از آنجا که کیفیت دوربین برای خریداران بسیار اهمیت دارد، شیائومی در Mi 6 نیز توجه ویژه‌ای به دوربین دستگاه داشته است.

Xiaomi Mi 6 از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/1.8 و تثبیت‌کننده 4 محوره برخوردار است. در ادامه مطلب می‌توانید نمونه عکس‌های گرفته‌شده با دوربین این دستگاه را مشاهده کنید. نظر شما در مورد کیفیت دوربین Mi 6 چیست؟


image
image

image
image

image
image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

احسان

۱۳۹۶/۲/۱۲
یه چیزی که تو عکسا نظر منو به خودش جلب کرد این بود که با وجود اینکه عکسا تو چین گرفته شده ولی تعداد ماشینای چینی که تو عکس افتاده از ماتشینای چینی ای که تو خیابونای ایران میبینیم کمتره

بنیامین

۱۳۹۶/۲/۱۰
سلام. تا امروز فقط توصیه خرید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه mi رو به دوستانم میکردم.
باید اعتراف کنم تا خودم یکی از این. mi هارو نخرم توصیم بی معنی باشه.

علی

۱۳۹۶/۲/۱۰
بله داره . من mi 5 دارم اونم اسلوموشن داره . mi max هم داشتم قبلا حتی اونم داشت . در کل گوشی های شیائومی عالی هستن.

siavash.seen.gtx

۱۳۹۶/۲/۱۰
ب نظر من عکسای با کیفیت واقعی نیستن ولی در کل طیف رنگ ها فوق العاده اس و رنگ ها کاملا طبیعی و زنده به نظر میرسن. عالی نیست ولی راضی کننده اس??

پوریا

۱۳۹۶/۲/۱۰
کیفیت خوبی داره فقط حیف باشه تو شب عکس نگرفته