خانهاخبار
گوشی تایزنی Samsung Z4 تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

گوشی تایزنی Samsung Z4 تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

گوشی سامسونگ زد 4، که قرار است با سیستم‌عامل تایزن عرضه شود، به تازگی تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است.
۱۳۹۶/۲/۹

تایزن را می‌توان جدیدترین و اولین تلاش کمپانی سامسونگ برای ساخت سیستم‌عامل اختصاصی خود قلمداد کرد. پیش‌ازاین نیز محصولاتی مانند Samsung Z2 با سیستم‌عامل تایزن 2.4 روانه بازار شده بودند. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نمونه قدرتمندتری از گوشی زد 2 را بانام Z4 روانه بازار کند. بر اساس خبرها، گوشی زد 4 از تایزن ورژن 3.0 بهره می‌برد.

image

گوشی Samsung Z4 به‌تازگی موفق شده تاییدیه بلوتوث اخذ کند و شماره مدل SM-Z400Y/DS نیز به آن اختصاص یافته است. این شماره مدل به این معنی است که زد 4 از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. اما علاوه بر تاییدیه بلوتوث، به‌تازگی اسناد جدید دیگری نیز از محصول جدید سامسونگ منتشر شده است.

image

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، گوشی زد 4 از فلاش جلو بهره می‌برد و از اینترنت 4G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. سیستم‌های بلوتوث و وای‌فای آن نیز تک‌بانده هستند. همچنین در گوشی Samsung Z4 از باتری 2.050 میلی‌آمپری استفاده شده است و قیمت نهایی زد 4 نیز حدود 101.43 دلار تخمین زده می‌شود. گوشی Samsung Z3، که نمونه پیشین زد 4 محسوب می‌شود و در ماه اکتبر به بازار عرضه شد، برچسب قیمت 132 دلاری روی خود داشت.

از مشخصات گوشی زد 3 سامسونگ می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت HD، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3GHz و پردازنده گرافیکی Mali-T400 اشاره کرد. 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی‌آمپری نیز از دیگر مشخصات گوشی Samsung Z3 هستند.

در حال حاضر کمپانی سامسونگ از سیستم‌عامل تایزن در ساعت هوشمند Gear S استفاده می‌کند و این کمپانی تلاش می‌کند با ساخت سیستم‌عامل اختصاصی خود، دیگر به کمپانی‌هایی مانند گوگل و سیستم‌عامل اندروید متکی نباشد. پیش‌بینی می‌شود که از سیستم‌عامل تایزن در گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ استفاده شود که برای بازارهای در حال ظهور ساخته می‌شوند. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۶/۲/۹
چیزی که برام تو تایزن جالبه سرعتش تو تلویزیون ها و ساعت های سامسونگ حتی از اندروید بالاتره با اینکه سخت افزارشون خیلی پایین تره! امیدوارم سامسونگ توسعه تایزن رو متوقف نکنه.

حسام

۱۳۹۶/۲/۹
خیلی نرم و ریلکس، با آرامش کامل داره رشد میکنه. موافقم باهات سامسونگ

سینا

۱۳۹۶/۲/۹
تایزن دومین تلاش سامسونگه و قبلا بادا سیستم عامل اختصاصی این شرکت بوده

سینا

۱۳۹۶/۲/۹
تایزن اولین تلاش نیست سامسونگ قبلا با بادا هم سیستم عامل اختصاصی داشته