خانهاخبار
Google Maps حالا مکان پارک ماشین شما را به خاطر می‌سپارد

Google Maps حالا مکان پارک ماشین شما را به خاطر می‌سپارد

پیدا کردن محل پارک ماشین در خیابان‌های شلوغ امروزی بعضا امری دشوار به نظر می‌رسد. اما با به‌روز شدن اطلاعات اپلیکیشن گوگل مپس، شما به راحتی می‌توانید محل ماشین پارک‌شده خود را روی نقشه مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۲/۶

اپلیکیشن Google Maps برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس به قابلیتی مجهز شده که به وسیله آن می‌توانید محل ماشین پارک‌شده خود را روی نقشه مشاهده کنید و دیگر زمان زیادی برای پیدا کردن آن هدر ندهید.

در سیستم عامل اندروید کاربران به محض پارک ماشین خود، باید روی نقطه آبی رنگ ضربه بزنند و Save your parking را انتخاب کنند و به این ترتیب، محل پارک ماشین روی نقشه علامت‌گذاری می‌شود. با انتخاب محل پین‌شده می‌توانید زمانی را برای پرداخت هزینه پارکینگ مشخص کنید یا از این طریق اسکرین‌شاتی از محل پارک ماشین در دیوایس خود ذخیره کنید و یا آن نقطه را با افراد مورد نظر به اشتراک بگذارید.

image

اما کاربران iOS نیازی به انجام مراحل فوق ندارند. اگر آیفون کاربر از طریق بلوتوث یا یو‌اس‌بی به سیستم ماشین متصل باشد، به محض قطع این ارتباط و از طریق سیستم هوشمند، اپلیکیشن Google Maps متوجه پارک شدن ماشین می‌شود و آخرین محلی را که تلفن هوشمند با سیستم خودرو در ارتباط بوده، محل پارک ماشین در نظر می‌گیرد و روی نقشه ثبت می‌کند. امکان اشتراک‌گذاری محل پارک ماشین و مشاهده تصاویر Street view نیز برای دارندگان آیفون فراهم است.

اپلیکیشن Google Maps را هم اکنون می‌توانید به‌رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

image
 
image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)