خانهاخبار
مایکروسافت هولولنز استانداردهای لازم ایمنی در اروپا و آمریکا را کسب کرد

مایکروسافت هولولنز استانداردهای لازم ایمنی در اروپا و آمریکا را کسب کرد

مایکروسافت که قصد رواج دادن استفاده از هولولنز در شرکت‌ها و صنایع را دارد توانست استانداردهای ایمنی چشمی لازم را برای دستگاه خود کسب کند.
۱۳۹۶/۲/۵

مایکروسافت در وبلاگ رسمی ویندوز اعلام کرد که دستگاه هولولنز ساخت این شرکت توانسته استانداردهای لازم در آزمون بررسی اثرات اولیه برای لوازم محافظ چشم را در اروپا و شمال آمریکا کسب کند. کسب این استاندارد و گواهینامه به شرکت‌های صنعتی و سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا هولولنز را در محیط کاری خود ترکیب کنند و در موقعیت‌های مختلفی بدون هیچ‌گونه اشکالی از آن کمک بگیرند.

استانداردهای بررسی اثرات اولیه لوازم محافظ چشم که با نام‌های ANSI Z87.1، CSA Z94.3 و EN 166 شناخته می‌شوند شامل چندین تست اولیه و یکی از عمومی‌ترین استانداردهایی هستند که لوازم مرتبط با چشم، مانند عینک‌ها به طور معمول کسب می‌کنند. طبق این استاندارد استفاده از لوازم چشمی که این استانداردها را کسب کرده‌اند به طور معمول ضرری برای چشم‌های مصرف کننده ندارد و بلامانع است.

image

شرکت مایکروسافت در کنار نسخه عادی دستگاه واقعیت ترکیبی خود به نام هولولنز، یک نسخه مخصوص صنایع و شرکت‌ها نیز تهیه کرده است. در این نسخه علاوه بر دستگاه هولولنز با قابلیت‌های توسعه‌دهندگی، ویژگی‌های سازمانی برای امنیت و مدیریت بهتر دستگاه در خود دارد و مایکروسافت آن را با شرایط بهتری برای خریداران تضمین و گارانتی می‌کند.

مایکروسافت که چندین سال است بر روی تکامل ویندوز هولوگرافیک و دستگاه هولولنز کار می‌کند، قصد دارد در کنار استفاده‌های خانگی و سرگرمی، آن را برای صنایع و شرکت‌ها نیز آماده کند تا بتوانند به وسیله آن کارهای پیچیده و سنگین را تسهیل کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره کاربرد هولولنز در صنایع و مشاغل می‌توانید به بخش تجاری هولولنز در سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)