خانهاخبار
طراحی Moto Z2 Play بسیار آشناست

طراحی Moto Z2 Play بسیار آشناست

ممکن است که از Moto Z Play به خاطر عمر باتری فوق‌العاده، قیمت متعادل و قابلیت پشتیبانی از قطعات ماژولار استفاده کنید و نگران باشید که این ویژگی‌ها در نسل بعد وجود نداشته باشد.
۱۳۹۶/۲/۲

تلفن هوشمند Moto Z Play با باتری فوق‌العاده، قیمت مناسب و قابلیت پشتیبانی از قطعات ماژولار عرضه شد و از این طریق توانست محبوبیت خوبی کسب کند. آنچه دارندگان این دیوایس را نگران می‌کند کاربردی نبودن امکانات اشاره‌شده در نسل دوم این تلفن هوشمند است. اما باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست. بر اساس تصاویر جدیدی که TechnoBuffalo منتشر کرده، ظاهر Moto Z2 Play شباهت بسیار زیادی به نسل پیشین دارد و تنها تفاوت آن تبدیل دکمه مربع‌شکل به دایره‌شکل است.

image

درمجموع جای تعجب نیست، چراکه هر تغییر کوچک در بدنه دیوایس باعث بروز مشکل می‌شود؛ زیرا باعث می‌شود قطعات سخت‌افزاری از جمله باتری، دوربین پشت و سایر موارد که برای خط تولید Moto Z طراحی شده‌اند، با بدنه جدید سازگاری نداشته باشند. به همین دلیل حفظ ظاهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. البته این تصویر یک خبر ناامیدکننده هم دارد: روی صفحه نمایش آن تاریخ 8 ژوئن درج شده که کمی دیر به نظر می‌رسد. با تمام این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)