خانهاخبار
همراه اول تعرفه ترافیک داخلی را ۵۰ درصد کاهش داد

همراه اول تعرفه ترافیک داخلی را ۵۰ درصد کاهش داد

همراه اول تعرفه ترافیک داخلی سایت های پرمراجعه ایرانی را نیم بها کرد.
۱۳۹۶/۲/۲
image

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف رونق محتوای فاخر ایرانی و توسعه کسب و کارهای بومی، همراه اول تعرفه اینترنت همراه مشترکین خود در سایت های پر مراجعه داخلی را به میزان ۵۰ درصد کاهش داد.

است این کاهش تعرفه که شامل کاهش ۵۰ درصدی «تعرفه آزاد» اینترنت همراه مشترکین در ۲۱۰ سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) می شود، از روز ۲۹ فروردین ۹۶ اجرایی شده است.

مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و IP سایت ها می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

مفتخریم که جی‌اس‌ام نیز جز ۲۰۰ سایت پربازدید ایران است و آن دسته از مخاطبین عزیز جی‌اس‌ام که مشترک همراه اول هستند از این پس می‌توانند با تعرفه کمتری از جی‌اس‌ام بازدید کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۲/۵
یعنی جی اس ام جز 200 سایته فکر نکنم

.......

۱۳۹۶/۲/۲
وای واقعا شاهکار کرده.. اونم فقط تعرفهآزاد داخلیش.. ن بسته های نتش رو.. ک با تعرفه آزاد از سایتی استفاده میکنه.. چقد مسخره

behnam

۱۳۹۶/۲/۲
خسته نباشی دلاور

AbedDella

۱۳۹۶/۲/۲
واااااااااااااای چه اپراتور خوبی ، چقد ما خوشبخیم ، همه ما از این 210 سایت بشدت و فراوان استفاده میکنیم ، اسکار بدین بهش -_- & ^_^

جواد

۱۳۹۶/۲/۲
واقعا خسته نباشه همراه اول