خانهاخبار
امکان استفاده آفلاین از اینستاگرام در اندروید فراهم می‌شود

امکان استفاده آفلاین از اینستاگرام در اندروید فراهم می‌شود

اینستاگرام برنامه اشتراک‌گذاری عکس و پرمخاطب در ایران است که به تازگی ویژگی استفاده آفلاین به آن افزوده شده. فیس‌بوک در کنفرانس F8 از این قابلیت خبر داد.
۱۳۹۶/۱/۳۰

در کنفرانس F8 فیس‌بوک، نسخه اندروید اینستاگرام با قابلیت پشتیبانی از حالت آفلاین معرفی شد و از حالا می‌توانید بدون اتصال اینترنت به ایجاد پست و جستجو بین آن‌ها بپردازید.

نحوه عملکرد این ویژگی به این‌صورت است که هر عکسی را که دستگاه شما هنگام اتصال به وای‌فای یا اینترنت داده همراه دانلود کرده، قابلیت دیدن، کامنت‌گذاری، لایک و ذخیره‌کردن دارد. همچنین می‌توانید پست‌های خود را ایجاد و پیش‌نویس کنید. وقتی که دوباره آنلاین شوید، تمام فعالیت‌هایتان به سرورهای اینستارگام فرستاده می‌شود.

شما حتی می‌توانید محتوایی را که قبلا بارگذاری کرده‌اید از قبیل پروفایل‌های بازدید‌شده یا تصاویر جستجو‌شده در تب Explore پس از آفلاین‌شدن ببینید.

اینستاگرام با اضافه‌کردن این ویژگی کمک بزرگی به کاربرانی کرده‌است که اتصال اینترنتی ضعیفی دارند. جالب می‌شود اگر قابلیت آفلاین‌بودن اینستاگرام از استوری هم پشتیبانی کند. اکنون این اپ 600 میلیون کاربر دارد که 200 میلیون نفرشان (بیش از اسنپ‌چت) از استوری استفاده می‌کنند.

همچنین اینستاگرام به تازگی ویژگی‌هایی از قبیل استیکرهای سلفی و دسته‌بندی عکس‌های ذخیره‌شده در مجموعه‌های مشخص را به برنامه خود اضافه کرده‌است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

amir

۱۳۹۶/۳/۲
Khobe

amir

۱۳۹۶/۳/۲
Ok

h4m1d

۱۳۹۶/۱/۳۰
خیلی خوبه ولی با حجم دانلود چکار میکنه خدا بخیر کنه