خانهاخبار
عکس جدیدی از گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه؛ آیا با گلکسی نوت 8 روبه‌روییم؟

عکس جدیدی از گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه؛ آیا با گلکسی نوت 8 روبه‌روییم؟

با اینکه Galaxy S8 وارد بازار شده، هنوز اخبار و شایعاتی درباره آن شنیده می‌شود؛ اخباری که حالا احتمال می‌رود مربوط به گلکسی نوت 8 نیز باشد.
۱۳۹۶/۱/۲۸

اوایل ماه جاری میلادی خبری منتشر شد که نمونه‌های اولیه یا پروتوتایپ گلکسی اس 8 را با دوربین دوگانه به‌تصویر می‌کشید. عکس‌ها این ذهنیت را ایجاد کرد که سامسونگ در فکر عرضه پرچمدار جدید خود با دوربین دوگانه بوده، اما به دلایلی از این کار منصرف شده و همان دوربین گلکسی اس 7 را در آن تعبیه کرده است.

حالا مجددا عکس جدیدی منتشر شده که گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه را از زاویه جدیدی نشان می‌دهد. البته اطمینان داریم که سامسونگ مدل جدیدی از پرچمدار جدیدش با دوربین دوگانه روانه بازار نخواهد کرد. اما این احتمال نیز وجود دارد که عکس مربوط به گلکسی نوت 8 باشد. به‌طور حتم گلکسی نوت جدید ابعادی بزرگ‌تر از سری گلکسی اس دارد، اما بعید نیست که از همان زبان طراحی گلکسی اس 8 پیروی کند.

عجیب است که در تصاویر منتشرشده اثری از سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود. اگر این گوشی با عنوان گلکسی نوت جدید وارد فاز تولید انبوه شود، می‌توان این‌طور برداشت کرد که سامسونگ قید استفاده از سنسور اثر انگشت را زده و برای حفظ امنیت گوشی به استفاده از سنسورهای پیشرفته‌تری مانند اسکن چهره و عنبیه روی آورده است.

انتظار نداریم که سامسونگ رسما به این تصاویر واکنشی نشان دهد. این خبرها و عکس‌ها تا اطلاع بعدی در حد شایعه باقی می‌مانند، مگر اینکه دوباره زمانی دیگر نمونه‌های جدیدتری از آن در رسانه‌ها فاش شود. نظر شما چیست؟

image
 
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Mahdi

۱۳۹۶/۱/۳۰
شک نکن فیک هسته s8تقلبیه

Mahdi

۱۳۹۶/۱/۳۰
اقایون بحث نکنید این یه مدل چینی از سامسونگ ه احتمالا s8 تقلبیه

حسین

۱۳۹۶/۱/۲۸
از نظر پرسپکتیو اینا دوربین ها با خود گوشی به یک نقطه گریز نمی رسن احتمالا فیک هست

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۸
چی میگی حالت خوبه؟

احسان نیک

۱۳۹۶/۱/۲۸
هر وقت میام توی سایت یه 4تا خبر درست حسابی بخونیم میبینیم سامی جون دم به دقیقه یه گوشی داده بیرون خسته شدیم به مولا باید یه کشوری درست میشد به نام بنجولستان که سامی جون این گوشیهای مسخره و بد ترکیبشو صادر میکرد اونجا