خانهاخبار
کیبورد دست‌نویس گوگل برای Android Wear 2.0 عرضه شد

کیبورد دست‌نویس گوگل برای Android Wear 2.0 عرضه شد

نسخه دوم سیستم عامل Android Wear که توسط بسیاری از تولید‌کنندگان برای ساعت‌های هوشمند عرضه شد، از کیبورد دست‌نویس گوگل بهره‌مند نبود.
۱۳۹۶/۱/۲۶

Android Wear 2.0 چندی پیش برای ساعت‌های هوشمند LG Watch Style و Watch Sport عرضه شد. دو دیوایس اشاره شده به صورت پیش‌فرض دارای کیبورد دست‌نویس گوگل بودند. اما نسخه دوم Android Wear که برای ساعت‌های هوشمند دیگر عرضه شد، فاقد این قابلیت بود.

 خبر خوش اینکه جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. چرا که کیبورد دست‌نویس گوگل در حال حاضر از طریق فروشگاه پلی استور قابل دانلود است. استفاده از این کبورد بسیار آسان است. چرا که کافی است با دست خط خود چیزی را روی صفحه نمایش بنویسید و سیستم عامل آن را به صورت تایپ شده به شما تحویل می‌دهد.

image

تایپ کردن توسط ساعت‌های هوشمند به دلیل صفحه نمایش کوچک آنها امری معمول به حساب نمی‌آید. اما کیبورد دست‌نویس گوگل می‌تواند این تجربه را تا حد زیادی بهبود بخشد. ولی با این وجود و در مقایسه با تلفن‌های هوشمند، تایپ روی صفحه نمایش کوچک ساعت‌های هوشمند مشکل است.

کیبورد دست‌نویس گوگل همانطور که شما انتظار دارید، رایگان است و با مراجعه به فروشگاه پلی استور، می‌توانید آن را به راحتی دانلود و استفاده کنید.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yashar2080

۱۳۹۶/۱/۲۶
دقیقا مثل اپل واچ!!!!