خانهاخبار
هوآوی در حال تست اندروید O روی Mate 9 است

هوآوی در حال تست اندروید O روی Mate 9 است

کمپانی چینی هوآوی همیشه به جاه طلبی شهرت داشته و هیچ گاه از جایگاه فعلی خود راضی نبوده است. در چند سال اخیر شاهد رقابت این شرکت با بزرگانی همچون سامسونگ، ال‌جی و اچ‌تی‌سی بوده‌ایم، اما حالا این کمپانی قصد دارد رقابت را بیشتر کند و به اولین تولید کننده‌ای تبدیل شود که اندروید O را ارایه می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۲۴

سال گذشته گوشی هوشمند ال‌جی V20 اولین گوشی مجهز به اندروید نوقا در بازار جهانی معرفی شد که حتی پیش از ورود پیکسل‌های گوگل در دسترس بود. این بار به نظر می‌رسد هوآوی هم چنین ایده‌ای را پشندیده و قصد دارد پیش از رقبا اندروید O را عرضه کند اما شاید این سیستم عامل را بر روی یکی از گوشی‌های فعلی خود معرفی نماید و خبری از گوشی جدید نباشد.

ماه گذشته پیش نمایش نسخه بعدی سیستم عامل اندروید منتشر شد و در حال حاضر برخی مدل‌های نکسوس و گوشی‌های پیکسل می‌توانند این نسخه را اجرا نمایند. اما علاوه بر گوشی‌های گوگلی، هوآوی میت ۹ هم قادر به اجرای آزمایشی اندروید O است. این تولید کننده چینی به تازگی بیلدهای نسخه بعدی این سیستم عامل را برای فبلت پرچم‌دار خود منتشر کرده و سعی دارد تا رابط کاربری EMUI را با نیازهای نسخه جدید اندروید تطبیق دهد.

image

اما این بیلدها که به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است، از چند ویژگی مهم که کاربران به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند، محروم است. برای مثال، پلی استور گوگل فعال نخواهد بود، البته تا زمانی که شما Google Play Services را از راه‌های دیگر مانند دانلود از مراجع غیر رسمی و ... روی گوشی نصب نمایید. مشکل دیگر این است که پس از اجرای اندروید O روی میت ۹، تنها دو گزینه برای انتخاب زبان تلفن دارید: انگلیسی و چینی (ماندارین). در طرف دیگر هوآوی فایل‌ اپ‌ها جدید و گزینه‌های جدیدی را به Developer Options اضافه کرده است.

بنابراین، کاربران میت ۹ می‌توانند امیدوار باشند که هوآوی مدت کوتاهی پس از عرضه نسخه رسمی اندروید O توسط گوگل، آن را برای فبلت خود ارایه کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۳/۱۲
درضمن منظور آقا مهدی عزیز هم جمله " آبرو " بود نه ( ابرو که بالای چشم قرار میگیره) !!!!!!

مهدی

۱۳۹۶/۲/۲۲
هوایی؟؟؟ابروی برندوطرفداراشوبردی

حمیدرضا

۱۳۹۶/۲/۲۲
برای میت 8 هم میده؟؟

فرهاد

۱۳۹۶/۱/۲۴
آفرین هوایی بازار رو گرفتی هااااااااااااااااااااااااااا......