خانهاخبار
شیائومی Mi 6 هفته آینده معرفی می‏‌شود

شیائومی Mi 6 هفته آینده معرفی می‏‌شود

شیائومی رسما اعلام کرد چهارشنبه هفته آینده از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند؛ پرچمداری که حاصل 7 سال تجربه این شرکت است.
۱۳۹۶/۱/۲۳

درحالی که گفته می‎شد شیائومی امروز از پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند مشخص شد Xiaomi Mi 6 در تاریخ 30 فروردین رسما معرفی خواهد شد. شیائومی گفته است می 6 حاصل 7 سال تجربه این شرکت در صنعت گوشی تلفن همراه است؛ بنابراین باید منتظر محصولی هیجان‌انگیز باشیم.

شایعات این‌طور می‌گویند که در مراسم هفته بعد دو گوشی Xiaomi Mi 6 و Xiaomi Mi 6 Plus  معرفی می‌شوند که به ترتیب 5.1 و 5.7 اینچی هستند. رزولوشن نمایشگر این گوشی‌ها Full HD است و از اندروید 7.1 با رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند.

در قلب Mi 6 شیائومی پردازنده پرقدرت اسنپدراگون 835 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم قرار گرفته است. دوربین اصلی این پرچمدار دو لنز 12 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. همچنین گفته می‎شود قیمت مدل کوچک‌تر می 6 از 320 دلار و قیمت مدل بزرگ آن از 390 دلار آغاز خواهد شد.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mohammad. sh

۱۳۹۶/۱/۲۳
نمیدونم چرا مث هواوی تو کشور برا فروش نمیارن خیلی عالیه 320 دلار یه پرچمدار میخری از سری a سامسونگ ارزونتر

reza

۱۳۹۶/۱/۲۳
واقعا منتظرم ببینم چیکار می کنه واقعا تا به حال گوشی چینی نخریدم و تصمیم داشتم نخرم ولی این یکی واقعا نظرمو جلب کرده اگه طراحی خوبی ارائه بده چرا که نخرم؟چون قیمت واقعا مناسبی داره نسبت به امکانات