خانهاخبار
احتمال معرفی Windows 10 Cloud در رویداد ویژه سرفیس مایکروسافت

احتمال معرفی Windows 10 Cloud در رویداد ویژه سرفیس مایکروسافت

تا مدتی دیگر کمپانی مایکروسافت رویدادی اختصاصی برای دستگاه‌های سرفیس خود برگزار می‌کند که در آن مدل‌های جدید این خانواده معرفی خواهند شد، اما بر اساس خبرهای رسیده ممکن است در این مراسم شاهد معرفی نسخه‌ای از ویندوز 10 با نام Windows 10 Cloud هم باشیم.
۱۳۹۶/۱/۲۳

انتظار می‌رود مایکروسافت در بهار جاری و اوایل ماه مه رویدادی مخصوص سخت‌افزارهای این شرکت برگزار کند، اما این مراسم یک استثنا هم دارد و آن معرفی نرم‌افزار جدید یا همان سیستم عامل ویندوز ۱۰ کلاد است.

بر اساس اعلام ZDNet، اسم رمز مراسم احتمالی این غول نرم‌افزاری Bespin است که یکی از سیارات خیالی Star Wars است و Cloud City را هم شامل می‌شود. اولین شایعات درباره نسخه ابری ویندوز ۱۰ در ماه ژانویه شنیده شد و آن را نسخه‌ای ساده‌شده از ویندوز ۱۰ عنوان کرد که برای اجرای اپلیکیشن‌های یونیورسال مایکروسافت در ویندوز استور طراحی شده است.

image

احتمالا مایکروسافت ویندوز ۱۰ کلاد را به عنوان رقیب و جانشینی برای Chrome OS شرکت گوگل معرفی خواهد کرد که در حال حاضر در قالب پلتفرمی کم‌هزینه یا رایگان در اختیار سازندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد و این شرکت‌ها را به تولید کروم بوک‌های جدیدتر ترغیب نموده است.

Mary Jo Foley از ZDNet اعلام کرده است که احتمالا مایکروسافت در این رویداد از یک دستگاه جدید با برند سرفیس رونمایی خواهد کرد اما زمان رونمایی از سرفیس پرو ۵ هنوز مشخص نیست. پیش از این DigiTimes اعلام کرده بود که ردموندی‌ها به جای طراحی فعلی که در سرفیس بوک استفاده شده و آن را به دستگاه ۲ در ۱ تبدیل کرده، در طراحی سرفیس بوک ۲ از لولا استفاده خواهد کرد که منجر به کاهش قیمت دستگاه هم می‌شود. ZDNet نیز اعلام کرده است که سرفیس بو ک ۲ تا زمان برگزاری رویداد بهاره مایکروسافت، یعنی ماه مه، آماده نخواهد شد اما امکان دارد مایکروسافت دستگاه دیگری از خانواده سرفیس رونمایی کند. بنابراین احتمال می‌دهیم شاهد نسل جدید تبلت‌های سرفیس باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

shayan

۱۳۹۶/۱/۲۳
khoda kone surface phone bashe