خانهاخبار
موتورولا Moto C گوشی اقتصادی جدید لنوو خواهد بود

موتورولا Moto C گوشی اقتصادی جدید لنوو خواهد بود

مدتی پیش در شایعات شنیده شد که موتورولا و لنوو قصد دارند خانواده جدیدی با نام موتو C را به سری گوشی‌های برند موتو اضافه کنند. حال خبرهای جدید از این موضوع حکایت دارند که موتو C بازار گوشی‌های اقتصادی را هدف گرفته است.
۱۳۹۶/۱/۲۳

از آغاز سال ۲۰۱۷ تا به این لحظه، موتورولا تنها از دو گوشی هوشمند سری موتو با نام‌های موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس رونمایی کرده است. اما قطعا این شرکت زیرمجموعه لنوو تا پایان سال مدل‌های بیشتری معرفی خواهد کرد که طبق خبرها یکی از این مدل‌ها موتو C خواهد بود؛ یک دستگاه رده‌پایین که اخیرا در چین دیده شده است.

image

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گوشی جدید خانواده موتو در رنگ‌‌های مختلفی شامل مشکی، قرمز و طلایی عرضه می‌شود و البته در ویدئویی که مدتی قبل خود موتورولا منتشر کرد، نسخه سفید رنگ دستگاهی هم دیده شده بود که حال گفته می‌شود همان موتو C است.

از آنجا که این گوشی با هدف عرضه در بازار پایین‌رده‌های اقتصادی تولید می‌شود، بنابراین خبری از سخت‌افزار قدرتمند یا امکاناتی مانند سنسور اسکن اثر انگشت نیست. اما، مانند برخی دیگر از گوشی‌های موتورولا، به نظر می‌رسد دوربین سلفی این گوشی به فلاش LED مجهز است و دوربین پشتی هم با فلاش LED همراه  است. نسخه ۷ اندروید هم به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی ۵ اینچی در نظر گرفته شده و قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار عنوان شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

......

۱۳۹۶/۱/۲۴
به نسبت مارک خوب موتورولا کارایی گوشی قیمتش خوبه