خانهاخبار
سامسونگ در حال تست گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش؛ آیا Galaxy X در راه است؟

سامسونگ در حال تست گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایش؛ آیا Galaxy X در راه است؟

مدت‌هاست که در خبرها از تلاش سامسونگ برای توسعه گوشی هوشمندی با قابلیت تا شوندگی می‌شنویم که با نام گلکسی ایکس شناخته می‌شود. اما به تازگی خبر جدیدی منتشر شده که از تست یک گوشی با دو صفحه نمایش توسط سامسونگ و در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد که گمانه‌زنی‌ها درباره گلکسی ایکس را بیشتر کرده است.
۱۳۹۶/۱/۲۲

در طول چند سال اخیر، گهگاهی شایعات و خبرهایی درباره رویای بلندپروازانه سامسونگ برای تولید گوشی هوشمند تاشو شنیده‌ایم؛ پروژه‌ای که با نام گلکسی X شناخته می‌شود؛ گوشی هوشمندی که مدتی قبل اعلام شد تا قبل از پایان سال جاری و زودتر از معرفی گلکسی نوت ۸ رونمایی می‌شود اما مدتی بعد تکذیب و به جای آن اعلام شد که این دستگاه تا پیش از سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار نمی‌گیرد.

image

اما حالا ET News از موضوع کار کردن سامسونگ روی یک نمونه آزمایشی از گوشی هوشمند مجهز به دو صفحه نمایش پرده برداشت. به نقل از برخی منابع که نامشان ذکر نشده است، این خبر اعلام می‌کند که نمونه مذکور گلکسی X نام خواهد داشت. ظاهرا گوشی جدید را می‌توان تا ۱۸۰ درجه باز کرد و به دو صفحه نمایش از نوع AMOLED مجهز است که با لولا به هم متصل شده‌اند. یکی از این منابع ناشناس هدف از انجام چنین آزمایشی را این‌گونه توصیف می‌کند:

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال محک زدن دستگاه مجهز به دو صفحه نمایش است تا درباره گوشی تاشو آینده خود ایده‌هایی جمع آوری کند.

همچنین این مطلب به این موضوع اشاره کرده که کره‌ای‌ها مشغول گسترش تحقیق و توسعه خود با هدف تولید تعداد محدودی از گلکسی X برای بازه زمانی نیمه دوم سال ۲۰۱۷ بوده‌اند. تقاضا برای قطعات نشان‌دهنده تولید بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ نسخه از این دستگاه مجهز به دو صفحه نمایش است.

البته این شایعات هنوز رسما تایید نشده‌اند، اما علاقه سایر کمپانی‌های بزرگ دنیای فناوری مانند اپل، ال‌جی و مایکروسافت به دستگاه‌هایی با صفحه نمایش منعطف و تاشو می‌تواند انگیزه سامسونگ را برای معرفی سریع‌تر یک گوشی تاشو افزایش دهد. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

arshia

۱۳۹۶/۱/۲۳
دوست عزیز یکمی سرچ کنی تو اینترنت دستت میاد مایکروسافت همچین پتنتی رو با یکم تاخر یا تقدم( دقیقا اینو نمیدونم کدوم اول بودن) زمانی نسبت به ال جی و سامسونگ ثبت کرده
مایکروسافت احتیاج نداره من اونو وارد قضیه کنم،این حرف نشون از عناد ، سطح اطلاع پایین و البته اعتماد به نفس بالات داره که بدون دو تا سرچ خیلی راحت به خودت جرات میدی همچین متلک آب نکشیده و یخی بندازی!
در مورد این پنج سالم زیاد اعتمادی به حرفت نیست وقتی زحمت یه سرچ ساده رو به خودت نمیدی و کلا همین ورا میچرخی...وقتی منبع اطلاعات آدم سایتای فلجی مث جی اس ام باشن طبیعتا از برندای دیگه و ابداعاتشون بی خبرن،چیزیو میبینن و میشنون که این سایت بهشون داده

روزبه

۱۳۹۶/۱/۲۳
دوست عزیز بیش از پنج ساله که سامسونگ درحال انجام پروژه گوشی تاشو بوده و حتی صفحه نمایشش هم در سال قبل رونمایی شد و پتنت هم روش داده، نمیدونم شما از کجا مایکروسافت رو وارد این قضیه کردی!!!

Pm

۱۳۹۶/۱/۲۳
یه چیزیه تو مایه های v20 و u ultra
اینا گندش کردن

arshia

۱۳۹۶/۱/۲۳
دو شرکت توی این زمینه خیلی پیگیر هستن:یکی مایکروسافت و اون یکی سامسونگ
اما جالبه که فقط از طرح و علاقه سامسونگ گفته میشه...مایکروسافت هویجه!
جالبه که تا سال 2019 هم فعلا قصد عرضه اش رو نداره...از اون طرف گفته میشه این حالت و این پتنت تاشو از طرف مایکروسافت قراره برای سرفیس پاکت استفاده بشه
یعنی مایکروسافت جدی تر و با هدف تر داره روی این خاصیت کار میکنه
اما چرا انتقال داده نمیشه...اینو بنده خدا هم میدونه!اما خودشو زده به اون راه!

nader

۱۳۹۶/۱/۲۳
وجدانن دیگه اسمه گوشی های سونی رو نزار رو گوشیت