خانهاخبار
گوشی کارمندان یا آفت جان شرکت‌ها؟

گوشی کارمندان یا آفت جان شرکت‌ها؟

بسیاری از کارمندان در ساعات کاری خود عادت دارند از گوشی تلفن همراهشان استفاده کنند؛ عاملی که می‌تواند میلیون‌ها دلار به آن شرکت ضرر بزند.
۱۳۹۶/۱/۲۱
image

با کارایی همه‌جانبه‌ای که گوشی‌های هوشمند پیدا کرده‌اند جدا شدن از آنها حتی برای یک لحظه بسیار سخت و دشوار است. بنابراین طبیعی است که کارمندان نتوانند حتی در محل کار هم گوشی خود را کنار بگذارند و از آن استفاده نکنند.

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد اکثر کارمندان بریتانیایی از گوشی‌های هوشمندشان برای انجام کارهای خصوصی در ساعات کاری استفاده می‌کنند.

از 2012 کارمندی که در بخش IT کار می‌کنند 98 درصد گفته‌اند در ساعات کاری از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند. استفاده 78 درصد این افراد برای ارسال پیام، 59 درصد برای صحبت کردن و 52 درصد برای استفاده از اپ‌هایی مثل واتس‌اپ و فیسبوک است. همچنین 9 درصد از این کارمندان عنوان کرده‌اند در محل کارشان با گوشی اسنپ‌چت می‌فرستند.

این گزارش همچنین نشان داده است کارفرمایان بریتانیایی در حال اتخاذ یک رویکرد ملایم برای استفاده از گوشی در محل کار هستند و 44 درصد آنها به شرط استفاده مناسب اجازه استفاده از گوشی را به کارمندانشان می‌دهند.

در این گزارش آمده است استفاده بیش از حد کارمندان از گوشی هوشمندشان موجب کاهش شدید بهره‌وری و از دست رفتن صدها هزار نفرساعت می‎شود که نتیجه‌ای جز میلیون‌ها پوند هزینه برای شرکت‌ها نخواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

farfar1993

۱۳۹۶/۱/۲۱
اره بخدا منم گاهی وقت ها الکی وقتم رو میگیره سرکار ...