خانهاخبار
LastPass قابلیت تکمیل خودکار یا Autofill را برای اندروید O معرفی می‌کند

LastPass قابلیت تکمیل خودکار یا Autofill را برای اندروید O معرفی می‌کند

بازیگران اصلی بازار نرم افزارهای مدیریت رمز عبور یعنی LastPass و 1Password ویژگی Autofill را در نسخه بعدی اندروید یعنی O گنجانده‌اند. بنابراین کاربران نسخه بعدی اندروید، مانند کابران لپتاپ‌ و پی‌سی، می‌توانند از این نرم‌افزارها برای وارد کردن امن و سریع رمز عبور خود در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنند.
۱۳۹۶/۱/۲۰

LastPass اعلام کرد که در حال کار برای اضافه کردن ویژگی تکمیل خودکار یا Autofill برای اندروید O است. زمان دقیقی برای معرفی این ویژگی اعلام نشده است، اما احتمالا پیش از به‌روزرسانی دیوایس‌های اندرویدی به نسخه O خواهد بود.

image

Autofill ویژگی امنیتی جدیدی در اندروید O است که به اپلیکیشن‌ها اجازه دسترسی به هر نوع نرم‌افزار مدیریت رمز عبوری را می‌دهد که روی دیوایس نصب شده. نرم‌افزار مدیریت رمز عبور LastPass با ویژگی تکمیل خودکار یکپارچه می‌شود و در نتیجه در هر اپلیکیشنی که نیاز به ورود رمز عبور دارد کاربر می‌تواند با فشردن Autofill با سرعت و امنیت رمز عبور خود را وارد کند. در حال حاضر، این کار نیاز به استفاده از دسترسی‌های اندروید دارد که در عمل ممکن است کاربر را در معرض هک شدن قرار دهد، اما با ویژگی Autofill کارها ساده‌تر می‌شود؛ گوگل نیز در حال اضافه کردن پشتیبانی رسمی برای نرم‌افزارهای مدیریت رمز عبور است.

ماه گذشته وقتی گوگل اولین نسخه اندروید O را در اختیار توسعه‌دهندگان گذاشت، 1Password اولین نرم‌افزار مدیریت رمز عبوری بود که اعلام کرد ویژگی Autofill را در نرم‌افزار خود گنجانده است. با وجود این‌که در حال حاضر LastPass معروف‌ترین نرم‌افزار مدیریت رمز عبور است، تاکنون تحرکی در این زمینه از خود نشان نداده بود، اما با اعلام امروز مطمئن شدیم که LastPass هم در حال کار برای گنجاندن این ویژگی در نرم‌افزار خود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)