خانهاخبار
از انتشار اندروید نوقا برای وان پلاس ایکس و وان پلاس 2 خبری نیست

از انتشار اندروید نوقا برای وان پلاس ایکس و وان پلاس 2 خبری نیست

در حالی که وان پلاس پیش‌تر از آپدیت وان پلاس 2 به اندروید 7 خبر داده بود، هنوز از آخرین نسخه اندروید برای این گوشی و OnePlus X خبری نیست. در این میان سکوت تولیدکننده چینی موجب خشم کاربران این گوشی‌ها شده است.
۱۳۹۶/۱/۲۰
image

وان پلاس 3 و 3 تی جزو بهترین گوشی‌های سال گذشته بودند؛ گوشی‌هایی رده‌بالا با قیمت مناسب. هر دو گوشی جدید وان پلاس اواخر سال پیش به به اندروید 7 آپدیت شدند و بدین ترتیب در میان اولین گوشی‌های غیرگوگلی قرار گرفتند که آپدیت اندروید 7 را دریافت کرده‌اند. اما تولیدکننده چینی هنوز گوشی‌های وان پلاس 2 و وان پلاس ایکس را به اندروید 7 آپدیت نکرده است.

در ماه ژوئن، وان پلاس اعلام کرد که وان پلاس 2 رسما اندروید 7 را دریافت می‌کند، اما تاکنون حرفی در مورد وان پلاس ایکس نزده است. اکنون 4 ماه از آپدیت گوشی‌های جدید وان پلاس به اندروید 7 می گذرد و صاحبان گوشی‌های قدیمی از آپدیت نشدن گوشی‌هایشان خشمگین‌اند و وان پلاس نیز پاسخی به ناراحتی کاربران قدیمی خود نداده است.

در حال حاضر بیلد 14.1 LineageOS برای گوشی‌های OP2 و OPX در دسترس است، اما مشکل اصلی کاربران تعامل نداشتن وان پلاس با آنهاست. باید ببینیم آیا این شرکت در روزهای آینده پاسخ کاربران را خواهد داد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mobile

۱۳۹۶/۱/۲۰
بنازم سونی رو که خیلی وقته اندروید ۷ رو حتی به گوشی z3+ که مال نیمه اول ۲۰۱۵ هست هم داد حالا مدلهای بعدش بماند دیگه
بزرگترین ایراد اینجور برند ها همین آپدیت هست

mohammad

۱۳۹۶/۱/۲۰
فرق برند و قیمت و پشتیبانی اینجا مشخص میشه