خانهاخبار
اپل در حال کار روی نمایشگر 8K و مک مینی قوی‌تر است

اپل در حال کار روی نمایشگر 8K و مک مینی قوی‌تر است

اپل به تازگی اعلام نمود که در حال کار بر روی یک نمایشگر پیشرفته و بی‌نظیر است. اما متاسفانه هیچ‌گونه جزئیات و مشخصاتی در مورد آن عنوان نکرد. بلاگ Pike امروز اخباری در این زمینه منتشر کرد.
۱۳۹۶/۱/۱۹
image

کمپانی اپل به تازگی اعلام نمود که در حال تولید نسخه بازطراحی شده مک پرو است و در کنار آن، بر روی طراحی نمایشگری پیشرفته نیز تمرکز کرده است. تا به امروز مشخصاتی در مورد آن عنوان نشده بود. اما وبلاگ Pike در یکی از پست‌های خود خبر از مجهز بودن نمایشگر جدید اپل به رزولوشن 8K داده است. در ادامه این گزارش، خبری از جزئیات دیگر و تاریخ عرضه این محصول نیست. اما بر اساس اعلام مسئولین اپل، نمایشگر جدید این کمپانی در سال جاری رونمایی نخواهد شد.

صفحه نمایش‌های 8K به تازگی در حال ورود به بازار است و محصول ۳۲ اینچی اولتراشارپ Dell با رزولوشن 8K را می‌توان از اولین گجت‌های این شاخه دانست که با قیمتی معادل ۵ هزار دلار در دسترس عموم قرار گرفته است. اپل چندی است که قصد دارد تا رزولوشن صفحه نمایش‌های خود را از 5K که در آخرین نسل آیمک به کار برده شده بود، بالاتر ببرد و جرقه این کار را می‌توان صفحه نمایش UltraFine با رزولوشن 5K دانست که با همکاری LG به تولید رسیده است.

image

از صفحه نمایش می‌گذریم و به مک مینی می‌رسیم. وبلاگ اشاره شده در مطلب خود عنوان کرده است که مک مینی جدید دیگر به مانند قدیم کوچک نخواهد بود و با توجه به سخت‌افزار قدرتمندی که برای آن در نظر گرفته شده، احتمالا با سایز و ابعاد بزرگتری همراه خواهد بود. آخرین آپدیت این محصول در اکتبر سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل، چه تصمیماتی برای این گجت خود در سر دارد.

اهالی کوپرتینو اخیرا در اظهارات خود اعلام کرده بودند که مک مینی برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است، اما صحبتی در مورد آینده این محصول و تصمیماتی که برای آن اتخاذ شده، به میان نیاورند.

مدل‌های مختلف مک مینی که در حال حاضر قابلیت اتصال به نمایشگر، کیبورد و موس را دارند، با قیمت‌های مختلف از ۴۹۹ تا ۹۹۹ دلار در دسترس است. مدل ابتدایی به پردازنده دو هسته‌ای Core i5 با توان 1.5 گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم، ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 5000 مجهز است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)