خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه سرعت Galaxy S8 با LG G6

تماشا کنید: مقایسه سرعت Galaxy S8 با LG G6

شکی نیست گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 از بهترین و زیباترین پرچمداران امسال هستند با این حال ممکن است رویارویی و تفابل این دو پرچمدار برای شما جذاب باشد. در ادامه مطلب سرعت این دو گوشی هوشمند را با هم مقایسه می‌کنیم تا ببینیم کدام یک سرعت‌تر از دیگری است.
۱۳۹۶/۱/۱۹

هیچگاه به اندازه امسال پرچمداران ال‌جی و سامسونگ به هم نزدیک نبوده‌اند. هر دو این پرچمداران چه از نظر ظاهری و چه از نظر مشخصات سخت‌افزاری در بالاترین سطح قرار گرفته‌اند.

همانطور که مسئولان این تو شرکت از مبارزه با یکدیگر بدشان نمی‌آید، ما هم بدمان نمی‌‌آید تا این دو پرچمدرا 2017 را در مقابل هم قرار دهیم و از نظر سرعت آنها را با هم مقایسه کنیم.

این رقابت ابتدا با زمان بوت شدن گوشی آغاز می‏شود و سپس سرعت باز شدن اپلیکیشن‌های مختلف در این دو گوشی با هم مقایسه می‌شود. در بخش پایانی این آزمایش سرعت فراخوانی برنامه‌های بازشده را مشاهده خواهید کرد.

مقایسه سرعت بین گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 را ببینید و نظرتان را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

الف

۱۳۹۶/۲/۳۰
lg v20 رو به g6 ترجیح میدم.
فقط موندم از نظر دوربین و صدا بین lg v20 و samsung s8 plus کدوم بهتره؟
دوربین و صدا و شارژ خیلی برام مهمه.

یاشار

۱۳۹۶/۲/۲۷
سامسونگ بازم ادعا میکنه که امکانات در اس8 بالا هست و قیمت رو بالا زده در حالی که چیزی بیشتر از امکانات جی6 تو اون وجود نداره. سامسونگ با این قیمت هایی که داره. شانسی نداره

عارف

۱۳۹۶/۱/۳۱
??????? چیی گفتیا
هنگ کردن بهتر از انفجاره??

عارف

۱۳۹۶/۱/۳۱
سامسونگ خیلی وقته اینکارس و ال جی تا حدودی میشه گفت تازه کاره نسبت به سامی
S8 سرعت بالاتری داشت ولی من به شخصه عاشق lg هستم
یادش بخیر قدیما همه این مقایسه های اندروید بین سونی و سامسونگ بود
سونی خیلی بد از میدون رفت

توحید

۱۳۹۶/۱/۲۴
یه چیزی من نمیدونم این صدم ثانیه ها تو استفاده روزمره مردم ایران که تلگرام و اینستاگرامه داره مهم به نظره من دوربین و طراحیه که از گوشیت لذت ببری وگرنه انصافا این اختلافا واقعا مهم نیست .از نظره دوربینم فک کنم g6 lgسرتره و طراحیم که سلیقه ایه بعدشم فک کنم سامسونگ 400هزار تومن گرونتره