خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری Mi 6 در بنچمارک GFXBench افشا شد

مشخصات سخت‌افزاری Mi 6 در بنچمارک GFXBench افشا شد

انتظار داریم شیائومی تا انتهای ماه آوریل از پرچم‌دار بعدی‌اش، می 6، رونمایی کند. حال این گوشی در بنچمارک GFXBench دیده شده است.
۱۳۹۶/۱/۱۸
image

به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی از پرچم‌دار بعدی شیائومی، Xiaomi Mi 6، باقی نمانده است. این روزها اخبار مختلفی پیرامون این گوشی منتشر می‌شود که جدیدترین آن‌ها حاوی اطلاعات سخت‌افزاری این پرچم‌دار است. به نظر می‌رسد یکی از افرادی که نمونه اولیه این گوشی را در اختیار داشته تصمیم گرفته است که آن را در بنچمارک GFXBench قرار دهد. به لطف این کاربر لیست تقریبا کاملی از اطلاعات سخت‌افزاری این محصول در اختیار همگان قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات GFXBench نام این محصول Xiaomi Sagit است، اما چیپ‌ست به‌کاررفته در آن به وضوح نشان می‌دهد که محصول مورد بحث احتمالا همان Mi 6 است.

این محصول از صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1080p برخوردار است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن نیز هر دو قادر به ضبط ویدئوهایی با رزولوشن 4K هستند.

image

جای تعجب نیست که ببینیم این محصول از چیپ‌ست اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد که 4 یا 6 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. همانند رم محصول، که در دو مدل متفاوت است، حافظه داخلی نیز بین 64 و 128 گیگابایت قابل انتخاب خواهد بود. به صورت پیش‌فرض نیز اندروید 7.1.1 روی این محصول نصب شده است.

بر اساس این اطلاعات، Mi 6 سومین محصولی خواهد بود که با اسنپدراگون 835 معرفی می‌شود و این می‌‌تواند برگ برنده‌ای برای شیائومی باشد؛ زیرا شرکت‌هایی مانند ال‌جی یا اچ‌تی‌سی هنوز محصولی با این چیپ‌ست قدرتمند معرفی نکرده‌اند. تا به امروز سونی Xperia XZ Premium و سامسونگ Galaxy S8 را با این چیپ‌ست معرفی کرده‌اند، گرچه هنوز هیچ‌کدام آن‌ها فعلا در بازار موجود نشده‌اند.

انتظار داریم Mi 6 با قیمت پایه 290 دلار به فروش برسد و قیمت نسخه دارای حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی 391 دلار باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

reza

۱۳۹۶/۱/۱۸
اگه با این قیمت بده قطعا می خرم این تراشه ی بسیار قدرتمند با قیمت 400 دلار!!!شوخی می کنید

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۸
تو قسمت اخبار نوشتید با نسخه ضعیف شده میاد ولی حالا میبینیم که سرعت کلاک ۴ هسته اول برای کارهای روان از s8 و xz premium قوی تره.....

H3

۱۳۹۶/۱/۱۸
با این مشخصات سخت افزاری خیلی خوبه
چون من شیائومی می ۵
استفاده می‌کنم
خیلی گوشی قدرتمند با ظاهر خوبیه
و با امکانات خوب
شیائومی گوشی ها با قدرت بالا از هم رده ها و با قیمت با صرفه عرضه می‌کنه که داره خیلی خوب میره جلو