خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید 7 برای نسخه دو سیم کارت Galaxy Note 5

آغاز انتشار اندروید 7 برای نسخه دو سیم کارت Galaxy Note 5

سامسونگ پس از عرضه‌ی اندروید 7 برای نسخه‌ی تک سیم گلکسی نوت 7، شروع به انتشار آن برای نسخه‌های دو سیم‌کارت این گوشی کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱۸

سامسونگ مانند به‌روزرسانی‌های پیشین اندروید در عرضه‌ی آن برای پرچم‌دارانش کند عمل کرده، اما در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که اندروید نوقا یک به یک برای پرچم‌داران قدیمی سامسونگ منتشر می‌شود. گلکسی نوت 5 که با وجود عمر نزدیک به دو سالش در حال حاضر آخرین نسل سری نوت محسوب می‌شود، چندی پیش به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد. البته این به‌روزرسانی مخصوص نسخه‌های تک سیم‌ کارت این گوشی بود. حال خبر رسیده که اندروید 7 برای نسخه‌ی دو سیم‌ کارت نوت 5 نیز منتشر شده است.

image

در حال حاضر این به‌روزرسانی برای گوشی‌های با شماره مدل SM-N9208 و شماره ساخت N9208XXU3CQC6 منتشر شده که هم حاوی اندروید 7 است و هم بسته‌ی امنیتی ماه مارس اندروید را به فبلت پرچم‌دار سامسونگ می‌آورد.

آیا شما موفق شده‌اید اندروید نوقا را بر روی نوت 5 خود دریافت کنید؟ تجربه خود را با سایر کاربران جی‌اس‌ام به اشتراک بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

امیر عباس

۱۳۹۶/۶/۲۵
واقعا همیشه از این غول کره برای این محصولش قدر دانی می کنم ...اندروید ۷شم واقعا بینظیره

سجاد

۱۳۹۶/۳/۳۱
سلام من نوت ۵ دوسیم دارم ولی اپدیت هنوز واسه من نیومده

Eslami

۱۳۹۶/۲/۲۰
در هنگام اپدیت قسمت مربوط به کشیدن در نوشتار پی در پی عمل نمیکند چرا اینجوری میشه ؟؟؟
خواهش میکنم جواب بدید

ناصر

۱۳۹۶/۱/۲۱
اندروید ۷ نصب کردم زیاد خوشم نیومد فقط مشکل سریع خالی شدن باطری زیر ۱۰% داشتم که درست شد.اول دانلود کردم بعد گوشی ۱۰۰% شارژ کردم بعد نصب کردم الان عالی شده مثل روز اول‌.با گزینه blue light filter هم خیلی حال کردم.

ناصر

۱۳۹۶/۱/۲۱
اندروید ۷ نصب کردم زیاد خوشم نیومد فقط مشکل سریع خالی شدن باطری زیر ۱۰% داشتم که درست شد.اول دانلود کردم بعد گوشی ۱۰۰% شارژ کردم بعد نصب کردم الان عالی شده مثل روز اول‌.با گزینه blue light filter هم خیلی حال کردم