خانهاخبار
نسخه ارتقا یافته موتورولا Moto Z در راه است

نسخه ارتقا یافته موتورولا Moto Z در راه است

شایعات جدید حکایت از آن دارند که نسخه ارتقا یافته گوشی موتورولا موتو زد با نام «Moto Z2» روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۶/۱/۱۷

Motorola Moto Z را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های سال 2016 قلمداد کرد. این گوشی که با زبان طراحی ماژولار روانه بازار شد، توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند و تجربه‌ای منحصر به فرد را به کاربران ارائه دهد. اما اکنون کمپانی موتورولا به فکر ارائه نسخه دوم این گوشی افتاده است. به گفته Evan Blass، نسخه ارتقا یافته گوشی موتورولا موتو زد با نام «Moto Z2» روانه بازار خواهد شد.

image

از همین حالا می‌توان برخی از جزئیات گوشی Moto Z2 را پیش‌بینی کرد. برای مثال، این گوشی قطعا از موتو مودها پشتیبانی خواهد کرد و به نظر نمی‌رسد که لنوو، یا بهتر است بگوییم موتورولا، به این زودی‌ها قصدی برای کنار گذاشتن این زبان طراحی داشته باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی موتو زد 2 می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835 و پشتیبانی از سرعت گیگابایتی اشاره کرد. پردازنده اسنپدراگون 835 در حال حاظر در گوشی گلکسی اس 8 مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته هنوز هیج‌گونه خبر رسمی در مورد گوشی Moto Z2 منتشر نشده است و باید منتظر بود و دید که موتورلا و لنوو چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

hossein

۱۳۹۶/۳/۵
salam,dostan 2 ta soal(,moto z droid) che farghi
(ba (moto z
dare?
va inke az koja mishe droid tahiye kard

کامی

۱۳۹۶/۱/۲۹
کل دنیا نمیفهمن جز تو کامران ، چون تو دنیا که سامسونگ و اپل حرف اولو میزنن تو زمینه گوشی اما باز تو که دکتری بهتر میفهمی

کامران

۱۳۹۶/۱/۱۸
تبلیغاتش رو نکنن که کسی نمیخره . کدوم دکتر مهندسی سامسونگ خرید . هرکی میخره از مردمه عادی بوده که چیز زیادی از گوشی نمیدونن تو خیابون تبلیغاتش رو میبینن میخرن

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۸
سونی این وسط نخودیه کسی به حسابش نمیاره

محمد جواد

۱۳۹۶/۱/۱۸
اینم فراموش نکنیم اولین گوشی ای که با اسنپ 835 معرفی شد Sony Xperia XZ Premium بود