خانهاخبار
تبلت Xiaomi Mi Pad 3 معرفی شد

تبلت Xiaomi Mi Pad 3 معرفی شد

کمپانی شیائومی، با چراغ خاموش، تبلت Xiaomi Mi Pad 3 را معرفی کرد. می پد 3 پردازنده مدیاتک با فرکانس 2.1 گیگاهرتز، صفحه نمایش 7.9 اینچی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد.
۱۳۹۶/۱/۱۶
image

در طول چند هفته گذشته، جزئیاتی از تبلت Xiaomi Mi Pad 3 ازجمله مشخصات و طراحی احتمالی آن درز کرد. حالا به نظر می‌رسد شیائومی رسما می پد 3 را معرفی کرده است و این دیوایس از فردا از کانال‌های مختلف عرضه خواهد شد. معرفی این تبلت بی‌سروصدا انجام شده است و ظاهرا امسال، دیوایس‌های بیشتری با این سبک و سیاق معرفی خواهند شد. برای آگاهی از مشخصات Mi Pad 3 در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

این تبلت از پردازنده رده‌بالای MediaTek با فرکانس 2.1 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. می پد 3 صفحه‌نمایش 7.9 اینچی شبکه‌ای با رزولوشن 2048 در 1536 و تراکم پیکسلی 326 دارد. دوربین عقب دستگاه 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است. تبلت جدید شیائومی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. این دستگاه USB نوع C دارد و از استاندارد وای‌فای 802.11ac دو بانده پشتیبانی می‌کند. پد 3 از فناوری کم‌مصرف Bluetooth 4.1 پشتیبانی می‌کند. این دیوایس از باتری پرظرفیت 6600mAh بهره می‌برد که با تکنولوژی شارژ سریع 5V/2A شارژ می‌شود. رابط کاربری آن نیز MIUI 8 است.

می پد 3 از آلیاژی فلزی ساخته شده است و ظاهری بادوام و طراحی بافت‌مانند دارد. بدنه فلزی دستگاه، با استفاده از فرایند ساب‌پاشی، جلا داده شده که طراحی بافتی را از بین نبرده است و هنگام دست گرفتن دستگاه حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند.

قیمت Mi Pad 3 تنها 1499 یوآن (حدود 217 دلار) است و از ساعت 6 صبح روز 6 آوریل در فروشگاه‌های Xiaomi Mall ،Lynx ،Jingong ،Suning و Mi Home عرضه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

بنیامین

۱۳۹۶/۱/۲۲
یعنی واقعا چه میشد که این واردکننده های دلال صفت این طور محصولات با کیفیت و خوش قیمت رو وارد کنند و اون موقع میشه دید که تبلتهای سام هنگ کجای کار قرار میگیرند. حتما اون دسته از دوستانی که فکر میکنند تمامی محصولات سام هنگ( البته در قسمت تبلت) از امو ال ای دی. استفاده میکنه باید بگم کاملا در اشتباهند و تقریبا به غیر از تب اس ها همیه تبلتهای سامی از ال سی دی یا حتی پایین تر از آن تی اف تی. که به مراتب کیفیت پایین تر از ال سی دی دارند استفاده میکنه که با قیمت های نجومی هم میخرند این ملت برند پرست.

amiraliasus

۱۳۹۶/۱/۱۸
شبیه آیپد هست