خانهاخبار
عرضه گوشی 3310 جدید در آوریل و گوشی‌های اندرویدی نوکیا در ماه مه

عرضه گوشی 3310 جدید در آوریل و گوشی‌های اندرویدی نوکیا در ماه مه

وبسایت چینی Vtech با انتشار خبری، به زمان عرضه گوشی‌های جدید Nokia پرداخته است. طبق گزارش این سایت، گوشی گوشی 3310 در ماه آوریل و سه گوشی هوشمند نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 در ماه مه عرضه می‌شوند.
۱۳۹۶/۱/۱۶

پیش‌ازاین از برنامه کمپانی HMD Global برای عرضه هم‌زمان گوشی‌های نوکیا 3، 5 و 6 و گوشی 3310 جدید در 120 بازار، در تابستان امسال مطلع شده بودیم. اگر گزارش اخیر در مورد این گوشی‌ها حقیقت داشته باشد، حالا تاریخ عرضه جهانی هر 4 گوشی را می‌دانیم.

image

این خبر را وبسایت چینی‌زبان Vtech منتشر کرده است و به‌طور خاص به تاریخ عرضه دیوایس‌ها در مالزی اشاره کرده است. طبق این گزارش، گوشی نوکیا 3310 جدید پیش از دیگر گوشی‌های نوکیا عرضه می‌شود؛ این گوشی که نسخه تازه‌ای از مدل کلاسیک آن است، در کنگره جهانی موبایل توجه زیادی جلب کرد. مطابق ادعای این گزارش، 3310 جدید در ماه آوریل عرضه می‌شود و سه گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا، از ماه مه به فروش می‌رسند؛ نوکیا 3 در آغاز ماه عرضه می‌شود، نوکیا 5 در اواسط ماه وارد فروشگاه‌ها می‌شود و عرضه جهانی نوکیا 6 نیز در پایان ماه مه اتفاق می‌افتد.

ماه گذشته مطلع شدیم خرده‌فروشی بریتانیایی Clove، فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا را در ماه مه و اوایل ژوئن آغاز می‌کند که تقریبا با خبر درزکرده جدید، منطبق است. درحالی‌که HMD Global با انتشار بیانیه‌ای از عرضه هم‌زمان گوشی‌ها در بازارهای مختلف خبر داده است، بعید به نظر می‌رسد منظور این کمپانی، عرضه همه گوشی‌ها دقیقا در یک روز بوده باشد.

گوشی Nokia 3310 در ایالات متحده عرضه نخواهد شد یا حداقل در آینده نزدیک چنین اتفاقی نخواهد افتاد چراکه شبکه 2G این کشور کاملا غیرفعال شده است. در حقیقت، این اتفاق در کشورهایی جز امریکا نیز به وقوع پیوسته است پس کاربرانی که قصد دارند گوشی 3310 جدید را بخرند، باید امکان استفاده از آن در شبکه کشورشان را بررسی کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)