خانهاخبار
بهترین کارت‌های حافظه برای Galaxy S8 سامسونگ

بهترین کارت‌های حافظه برای Galaxy S8 سامسونگ

برای اینکه برای ذخیره اطلاعات خود روی کارت حافظه با مشکلی مواجه نشوید نیاز به کارتی دارید که سرعت و کیفیت بالایی داشته باشد. در این مطلب شما را با بهترین کارت‌های میکرو اس‌دی بازار که می‌توانید برای گلکسی اس 8 خود تهیه کنید آشنا می‌کنیم.
۱۳۹۶/۵/۲۱

سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را تنها با ظرفیت 64 گیگابایتی در بازار عرضه می‌کند. درحالی که این مقدار حافظه داخلی ممکن است جوابگوی بسیاری از کاربران باشید، بعضی‌ها نیاز به داشتن حافظه ذخیره سازی بیشتری در گوشی خود دارند.

خوشبختانه پرچمداران سامسونگ از کارت حافظه جانبی، با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت، پشتیبانی می‌کنند و می‌توان با خرید یک کارت microSD مناسب که سرعت خوبی دارد ظرفیت گوشی را به حد کافی افزایش داد.

در این مطلب بهترین کارت‌های حافظه microSD که برای استفاده در Galaxy S8 و سایر پرچمداران 2017 بازار مناسب هستند را معرفی می‌کنیم. به جز این کارت‌ها شما چه کارت حافظه دیگری را برای استفاده پیشنهاد می‌کنید؟

Lexar 633x 32 GB

image

اگر حافظه 64 گیگابایتی گلکسی اس 8 برای شما کفایت می‌کند اما شک دارید که ممکن است در آینده با کمبود جا مواجه شوید خرید یک کارت 32 گیگابایتی که قیمت بالایی ندارد به جایی بر نمی‌خورد. کارت فوق سریع Lexar 633x با داشتن حداکثر سرعت 95 MB/s گزینه‌ای مناسب برای ذخیره انواع فایل‌های شما است.

SanDisk Extreme Plus 64 GB

image

با صرف هزینه معقول و خرید یک کارت 64 گیگابایتی می‌توانید ظرفیت گوشی را به 128 گیگابایت ارتقا دهید. این کارت میکرو اس‌دی از شرکت سن‌دیسک با داشتن کلاس UHS-I/U3 حداکثر سرعتی برابر با 95 MB/s دارد که برای ذخیره انواع فایل‌ها و ویدئوهای 4K مناسب است. آداپتور SD که به همراه کارت حافظه در جعبه آن قرار داده شده است امکان وصل کردن آن به لپ‌تاپ‌ها را می‌دهد.

Kingston Digital 64 GB

image

کارت حافظه 64 گیگابایتی کلاس 10 کینگستون گزینه‌ دیگری است که می‌توانید برای گوشی گلکسی اس 8 خود انتخاب کنید. حداکثر سرعت خواندن این کارت حافظه 90 MB/s و حداکثر سرعت نوشتن آن 45 MB/s است بنابراین برای استفاده از آن خیالتان راحت خواهد باشد.

PNY Elite 128 GB

image

با افزایش ظرفیت کارت‌های حافظه قیمت آنها نیز بسیار بالا می‌رود. اگر نمی‌خواهید برای خرید کارت حافظه 128 گیگابایتی زیاد هزینه کنید ولی به دنبال یک کارت بی‌کیفیت هم نیستید این کارت microSD از شرکت PNY گزینه خوبی برای خرید است. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات آن به 85 MB/s می‌رسد و از کلاس 10 برخوردار است.

Samsung Evo 128 GB

image

این کارت از شرکت سامسونگ به نسبت سایر کارت‌های مشابه قیمت مناسب‌تری دارد و حداکثر سرعت خواندن و نوشتن آن به 48 MB/s می‌رسد. به این ترتیب می‌توانید از آن برای بدون نگرانی برای ذخیره فایل‌های Full HD استفاده کنید.

SanDisk Ultra 128 GB

image

سن‌دیسک نامی شناخته شدن در بازار کارت‌های حافظه است. اگر تا به حال دلیل این شهرت را نمی‌دانید با خرید این کارت 128 گیگابایتی به آن پی می‌برید. حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در این کارت microSD که از کلاس 10 برخوردار است به 80 MB/s می‌رسد قادر است ویدئوهای Full HD را به خوبی روی خود ذخیره کند.

SanDisk Ultra 200 GB

image

اگر به دنبال اضافه کردن ده‌ها گیگابایت حافظه به گلکسی اس 8 هستید و داشتن کارت 128 گیگابایت برای کار شما کافی نیست باید به سراغ کارت میکرو اس‌دی 200 گیگابایتی سن‌دیسک بروید که با داشتن کلاس 10 حداکثر سرعت انتقال اطلاعات آن به 90 MB/s می‌رسد و فضای کافی برای ذخیره آرشیو اطلاعات‌تان را دارد.

Samsung EVO+ 256 GB

image

این کارت حافظه نهایت ظرفیتی که اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی از آن پشتیبانی می‌کنند را در اختیارتان می‌گذرد ولی با قیمتی نجومی!  حداکثر سرعت خواندن این کارت 95 MB/s و حداکثر سرعت نوشتن آن 90 Mb/s است و در برابر اشعه ایکس نیز مقاوم است!

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

عباس

۱۳۹۶/۵/۲۲
باسلام خدمت آقای سیدی ودوستان عزیزم.منم برای گوشیم که اس ۸ پلاس هست،مموری توشیبا ۶۴ گیگا یو۳ استفاده میکنم که واقعا برند معتبر وخوبی هستش.وسرعت خیلی خوبی داره که اینجا ازش یاد نشده.باتشکر...

sinakaya

۱۳۹۶/۵/۲۱
کارم به متین افتاده یکم رو قیمت رم میاد ولی هرچی به جز شکستگی قبول میکنن همون لحضه با یه رم نو تعویض میکنن فوقشم ۲ تومان میگیرن

وحید

۱۳۹۶/۵/۲۱
"...البته این حافظه کمی گران است"
مطمئنی که فقط یکم گران است!!!!

وحید

۱۳۹۶/۵/۲۱
آقای سیدی «مشاور خرید» مفیدی برای کارت حافظه تهیه کرده اید اما به نظر من بهتر بود نام شرکت گارانتی کننده معتبر و حدود قیمت هر مدل را هم مشخص می کردید.

Mohammad

۱۳۹۶/۱/۲۸
برند سامسونگ چون تو ایران و جهان نمایندگی داره و قدرتمند ترین برند تو زمینه تکنولوژیه پس بیاد برند های چرت و پرت htc شیائومی هواویو توضیحات بده وقتی میخوای حرف بزنی قبلش مزه مزه کن .....