خانهاخبار
نظرسنجی: آیا گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را خریداری می کنید؟

نظرسنجی: آیا گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را خریداری می کنید؟

بالاخره سامسونگ از Galaxy S8 و +Galaxy S8 رونمایی کرد؛ گوشی هایی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند.
۱۳۹۶/۱/۱۸
image

بالاخره سامسونگ نسل جدید پرچمدار خود را رونمایی کرد؛ پرچمدارانی که هنوز هم نسل قبلی‌شان در میان بهترین گوشی‌های اندرویدی جای دارد و حالا نوبت اس 8 و اس 8 پلاس است که در بازار اندرویدی‌ها خودی نشان دهند. گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ مدت‌هاست محبوبیت زیادی میان کاربران دارد و همیشه نیز در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی قرار می‌گیرند.

گوشی های جدید سامسونگ نمایشگری بزرگ دارند اما ابعادشان با توجه به نمایشگر 5.8 و 6.2 اینچی، در مقایسه با همرده‌هایشان چندان بزرگ نیست. این گوشی‌ها نسل جدید تراشه کوالکام 835 و (در برخی بازارها اگزینوس 8895) را روی خود دارند و با داشتن گواهینامه IP68 ضد آب و گرد و غبار هستند. حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 4 گیگابایت حافظه رم از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس‌های جدید است.

گوشی‌های جدید سامسونگ را می‌توان یک سروگردن بالاتر از رقبا دانست؛ تولیدکننده کره‌ای بار دیگر ثابت کرد که به خوبی به نیازهای کاربران از گوشی هوشمند آگاه است و با آغاز فروش این گوشی احتمالا باز هم باید منتظر ثبت رکورد جدیدی در فروش از این گوشی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با پرچمداران اپل، گوگل، سونی، ال جی و اچ تی سی

اکنون به‌سراغ شما خوانندگان جی اس ام آمده‌ایم و می‌خواهیم نظر شما را در مورد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ بدانیم. به نظر شما این گوشی‌ها ارزش خرید دارد؟ آیا شما هم منتظر ورودشان به بازار هستید تا از اولین خریداران اندرویدی‌های رده‌بالای سامسونگ باشید؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (80 نظر)

بنده خدا

۱۳۹۸/۴/۱۴
این گوشی عالیه برید از هر گوشی فروشی هم بپرسید میگه خیلی خوبه هم از نظر کیفیت هم دوربین هم صفحه نمایش از نظر همه چی ولی هرکی که میخواد بره از هر برند مورد علاقه خودش بگیره ما نمیگیم بقیه برند ها بدن با تشکر

امیرحسین

۱۳۹۸/۲/۲۷
سلام من یک ماه پیشs8پلاس خریدم6تومن.واقعا بهترین گوشیه دوربینش حرف نداره ?????
هنوز قیمتA70.به این گوشی نرسیده.که بهترین پرچمدار .همش هوشمند حسگر

Marjan

۱۳۹۶/۱۲/۹
سلام من S8پلاس گرفتم واقعا عالیه و اصلا قابل مقایسه هواوی وسونی واچ تی سی نیست واقعا عالیه

Seven son

۱۳۹۶/۱۰/۳
اومد و دیدیم ایفونXهم اومد گوشی های ایفون بااون قیمتشون نمی ارزن

مبین

۱۳۹۶/۹/۱۴
خودم از اون موقع ک امد خریدم تا الان هیچ مشکلی ندیدم