خانهاخبار
اپل 70 میلیون پنل نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر به سامسونگ سفارش داده است

اپل 70 میلیون پنل نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر به سامسونگ سفارش داده است

به گزارش روزنامه ژاپنی Nikkei Asian Review، اپل 70 میلیون پنل نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر به سامسونگ سفارش داده است. Apple از این نمایشگرها در گوشی آیفون 8 استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۱۵
image

طبق گزارش Nikkei Asian Review، اپل 70 میلیون پنل نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر به سامسونگ سفارش داده است. این سفارش بزرگ حاکی از آن است که اپل انتظار فروش بالایی برای گوشی پرچم‌دار آینده‌اش دارد.

یک منبع در زنجیره تامین، تعداد پنل‌های سفارش‌داده‌شده را تایید کرده است. David Hsieh، مدیر IHS Markit، نیز در این مورد پیش‌بینی‌اش را اعلام کرده است.

Hsieh در این مورد گفت: «اپل امسال 70 میلیون واحد پنل OLED به سامسونگ سفارش داده، درحالی‌که سامسونگ در حال آماده‌سازی تولید 95 میلیون پنل برای اپل در سال 2017 است تا برای تقاضای بیش از انتظار آماده باشد. این احتمال نیز وجود دارد که برخی از این 70 میلیون گوشی امسال فروخته نشود و با توجه به میزان تقاضا، در سال بعد به فروش برسد.»

صفحه‌نمایش‌های OLED کم‌انحنای آیفون 8 احتمالا 5.2 اینچی هستند. انتظار می‌رود اپل دو گوشی دیگر با نمایشگر 4.7 اینچی و 5.5 اینچی LED نیز عرضه کند. احتمالا همه گوشی‌ها قابلیت شارژ بی‌سیم دارند؛ هرچند، مشکل داغ شدن بیش‌ازحد گوشی هنوز باید حل شود. این گوشی‌ها ضدآب هستند.

به گفته یک منبع، حداقل یکی از این سه مدل، سنسور 3D خواهد داشت که تشخیص چهره را ممکن می‌سازد. پرچم‌دار جدید اپل دکمه home را حذف کرده است. اپل گوشی‌های هوشمند جدید خود را امسال معرفی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۱/۱۶
italodance من موندم وقتی آیفون با صفحه اج اومد بیرون چی میخوای بگی???

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۵
اگه مادره پس چرا تو زمینه صدا و بدنه ک روونی و دوربین الان الجی داره حرف اولو میزنه

مهمان

۱۳۹۶/۱/۱۵
اگه این سامسونگ نبود، واقعا این اپل چیکار میخواست بکنه؟

italodance

۱۳۹۶/۱/۱۵
سامسونگ چشم تنگ؟ اخه انها که شبیه ادم نیستند

italodance

۱۳۹۶/۱/۱۵
ابن خبر شایعه هست تو چه ساده ای باور کردی