خانهاخبار
تصاویر و اطلاعات جدیدی از شیائومی Mi 6 Plus منتشر شد

تصاویر و اطلاعات جدیدی از شیائومی Mi 6 Plus منتشر شد

مدتی است که خبرهای زیادی از خانواده جدید پرچم‌داران شیائومی یا همان خانواده Mi 6 منتشر می‌شود و این بار نوبت به یکی از اصلی‌ترین پرچم‌داران این خانواده، Mi 6 Plus رسیده است که به تازگی تصاویری از آن در فضای وب منتشر شده است.
۱۳۹۶/۱/۱۴

روز گذشته تصاویری از پرچم‌دار جدید شیائومی، Mi 6 Plus منتشر شد. این دو عکس ظاهر پنل جلویی و قاب پشتی دستگاه را مشابه با آن چه قبلا دیده بودیم به تصویر کشیده‌اند و این بار فقط رنگ‌ها تغییر کرده است.

گوشی جدید چینی‌ها به قاب صیقلی مشکی رنگ مجهز است و پنل جلویی آن از حاشیه‌های بسیار کمی برخوردار است. همچنین در بخش جلویی شاهد حضور دکمه هوم فیزیکی هستیم که طبق معمول محل قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت است (در هیچ بخش دیگری از گوشی اثری از سنسور اثر انگشت دیده نشده است). اما بخشی که در قاب پشتی دستگاه خودنمایی می‌کند، دوربین دوگانه است که با دو فلش LED همراه شده. بر اساس شایعات قبلی، این گوشی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX362 ساخت سونی بهره می‌برد.

image

شایعات پیشین مشخصات شیائومی Mi 6 Plus را این‌طور عنوان کرده‌اند:

صفحه نمایش ۵.۷ اینجی این گوشی کیفیت FullHD خواهد داشت؛ در زیر این صفحه نمایش چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵ حضور دارد که با ۴ گیگابایت رم همراه شده (البته گفته می‌شود که چینی‌ها قصد دارند نسخه‌ای با رم ۶ و ۸ گیگابایتی را هم عرضه کنند). این گوشی در سه حافظه داخلی متفاوت تولید می‌شود که نسخه ارزان قیمت آن ۶۴ گیگابایتی، نسخه ای با ۱۲۸ گیگابایت و نسخه گران قیمت ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. سایر مشخصات هم شامل دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری غیر قابل تعویض ۴۵۰۰ میلی آمپر است. همچنین این گوشی به طور پیش‌فرض از اندروید نوقا استفاده می‌کند.

قیمت پایه پرچم‌دار جدید شیائومی از ۲۵۹۹ یوآن (۳۷۷ دلار) آغاز می‌شود و گران‌ترین مدل آن هم ۳۴۹۹ یوآن (۵۰۷ دلار) قیمت دارد. انتظار داریم تا نیمه ماه آوریل شاهد معرفی این محصول از سوی شیائومی باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۱۴
باتری 4500 آمپر خیلی ریسک داره.. باید دست به دعا شی که منفجر نشه که اگر بشه خدا را گواه میگیرم دکتر جلوی اتاق عمل میگه متاسفم...