خانهاخبار
پک اموجی 646 تایی در Galaxy S8

پک اموجی 646 تایی در Galaxy S8

گلکسی اس 8 21 آوریل عرضه می‌شود و به همراه خود پک عظیم اموجی می‌آورد که دارای 646 شکلک است. ممکن است بعضی از این شکلک‌ها از همان ابتدا در گوشی وجود نداشته‌ باشند.
۱۳۹۶/۱/۱۲

اگر شما بجای کلمات بیشتر از اموجی استفاده می‌کنید، پک جدید گلکسی اس 8 که بیش از 646 اموجی دارد، مخصوص شماست. 

یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی جدید، صفحه‌نمایش لب به لب و یک دوربین قدرتمند تنها قابلیت‌هایی نیستند که سامسونگ گلکسی اس 8 به همراه دارد. این دستگاه همچنین میزبان صدها اموجی جدید هم هست. 

646 اموجی جدید به لطف وجود اندروید 7، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایل گوگل، منتشر شده‌اند. گوگل سال گذشته، اموجی نسخه 4.0 را به همراه اندروید نوقا معرفی کرد. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اولین دستگاه‌هایی هستند که بطور پیشفرض از این اموجی‌ها استفاده می‌کنند.

در این بسته، برای هر شکلک مرد یک معادل زن وجود دارد و همچنین رنگ پوست‌های مختلف نیز در دسترس هستند.

image

شخصیت‌های جدید دیگری از قبیل زرافه، بروکلی، چوب شور و چوبک به علاوه یک دانشمند، قاضی، خلبان، معلم و یک پسر با گوش‌های خرگوشی نیز به این جمع اضافه شده‌اند. همچنین، افرادی هستند که پشت لپتاپ‌های برند سامسونگ نشسته‌اند و تنها مخصوص گلکسی اس 8 هستند. 

این بسته اموجی، نتیجه طرح سال 2016 بود. سال گذشته، کنسرسیوم یونیکد که مسوول تایید ارقام، حروف و کاراکترها برای رمزگذاری استاندارد یونیکد است، لیستی از 51 کاندید اصلی برای تجدیدنظر کلی بعدی یونیکد (نسخه 10) منتشر کرد.

در این طرح پیشنهادی از شکلک استفراغ و بشقاب پرنده گرفته تا فرد برهنه در یک اتاق بخار وجود داشت. این احتمالا تلاشی است برای افزایش اموجی‌هایی که نماینده مخاطبان متنوع سراسر دنیاست. در این طرح یک مادر که به فرزند خود شیر می‌دهد، یک خانم با حجاب و یک مرد ریشو دیده می‌شود.

image

نیکول بلوئل، مدیر بازاریابی و قهرمان تنوع در اموجی‌ها، در پست اخیر بلاگ خود می‌گوید: بیش از 90 درصد از جامعه آنلاین جهانی از اموجی‌ها استفاده می‌کنند، اما با وجود تعداد زیاد اموجی‌ها، شکلک‌هایی که مشاغل بانوان یا توانایی‌های دختران جوان را نشان دهد، وجود ندارد. ما امیدواریم، پس از این بروزرسانی شاهد افزایش تنوع اموجی‌هایی باشیم که مردم روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اموجی‌هایی که در روز عرضه گلکسی اس 8 روی این گوشی وجود ندارند، بعدا طی بروزرسانی نرم‌افزاری به سیستم‌عامل این گوشی اضافه می‌شوند.

یک اموجی در اس 8 وجود نخواهد داشت. اپل و مایکروسافت، دو عضو کنسرسیوم یونیکد، هردو سال گذشته به وجود اموجی تفنگ رای منفی دادند. این شکلک قرار بود همراه با آیکون‌ ورزش‌هایی مانند هندبال، واترپلو و ژیمناستیک منتشر شود، اما گروه‌هایی مخالف این کار بودند و ادعای مخرب‌بودن این اموجی را داشتند.

این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. اپل نیز یکبار تصمیم به حذف اموجی تفنگ و چاقو از کیبرد مک‌او‌اس کرده‌ بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۱/۱۳
"این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. اپل نیز یکبار تصمیم به حذف اموجی تفنگ و چاقو از کیبرد مک‌او‌اس کرده‌ بود."
این هم کپی! برای اینه که کره کشور عقب مونده و در حال توسعه است

اشکان

۱۳۹۶/۱/۱۲
اوه مای گاااااد! اموجی داره....بریم بخریممم!!!!!!!!!!!!

Rasa

۱۳۹۶/۱/۱۲
چطور میشه اینارو دانلود کنیم و روی گوشیمون اضافه کنیم.