خانهاخبار
فروش دور از انتظار پیکسل‌های گوگل

فروش دور از انتظار پیکسل‌های گوگل

گوشی‌های Pixel و Pixel XL که ساخت شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی هستند، با عرضه محدود در بعضی کشورها توانسته‌اند بیش از 2 میلیون فروش را تجربه کنند.
۱۳۹۶/۱/۱۲

با توجه به وضعیت خطرناک سهام گوگل از زمان شروع کار تا به امروز، ممکن است شما کنجکاو شده‌باشید که آیا پیکسل‌های گوگل فروش موفقیت‌آمیزی داشته‌اند یا خیر. امروز به نوعی پاسخ کنجکاویتان را می‌گیرید.

همانطور که می‌دانید، HTC سازنده گوشی‌های پیکسل است. این شرکت تایوانی از زمان عرضه اولین گوشی پیکسل (پاییز 2016) تا به حال، بیش از 2.1 میلیون گوشی پیکسل و پیکسل XL برای گوگل فرستاده‌است. این عدد بطور چشمگیری از میزان فروش نکسوس بیشتر است، اما وقتی آن را در کنار اپل یا سامسونگی‌ها قرار می‌دهیم خنده‌دار می‌شود.

image

البته، گوشی‌های پیکسل در کشورهای انگشت‌شماری عرضه شده‌اند که بیشتر اوقات هم خالی از موجودی هستند. با توجه به این محدودیت‌ها، شاید فروش بیش از 2 میلیونی پیکسل‌ها برای گوگل حکم معجزه کوچکی را داشته‌باشد.

براساس گزارش یک مقاله چینی، HTC در حال ساخت نسخه دوم گوشی‌های پیکسل است. از سوی دیگر، 3 شرکت ال‌جی، تی‌سی‌ال و کول‌پد در حال رقابت با HTC برای ساخت نسخه سوم گوشی‌های پیکسل که در سال 2018 می‌آید، هستند. اما بنظر می‌رسد پیشنهاد خوب ال‌جی و تخمین فروش وسوسه‌انگیز 5 میلیونی که این شرکت برای پیکسل‌های نسل سوم زده‌، شانس آن را برای پیروزی در این رقابت بالا برده‌است.

شاید موارد بالا هیجان‌انگیز باشند، اما نباید اسیر اعداد و ارقام شویم. این آمار به واقع درست است، اما گوگل باید زنجیره تامین و توزیع ناقص خود را که فقط در بعضی از کشورها قابل دسترس است، تکمیل کند. می‌گویند همه‌چیز در دنیای موبایل ممکن است، کسی چه می‌داند، شاید یک روزی غول موتورهای جستجو بفهمد کشورهای بیشتری در جهان وجود دارند. یا افراد دیگری هم هستند که به خرید گوشی‌های هوشمند گوگلی علاقمند باشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

sink

۱۳۹۶/۱/۱۷
شرکت به این بزرگی
خودش یه خط تولید راه بندازه دیگه . امروز گوشی ساختن کار نداره که تو چین هرکی از خونه پدرش قهر میکنه میره گوشی ساز میشه
پردازنده و نمایشگر و ... همه که آماده هستن فقط یه قاب میخواین بسازین دیگه
هی پاس میده به اچ تی سی و الجی :|

miladw.zx

۱۳۹۶/۱/۱۳
من که عاشقشم
هم خوشگله
هم خاصه
اندرویدشم خامه

Pm

۱۳۹۶/۱/۱۳
تو که پولت به HTC نمیرسه حرف نزن و با j5 ات حال کن

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۲
گوشی ای که هنگ تی سی پیچش رو سفت کنه دوزار نمی ارزه مفتشم گرونه

مایکل د سانتا

۱۳۹۶/۱/۱۲
داداش گلم نیکو بلیک بر عکس متوجه شدی
میگه فروشش از نکسوس بالا تره