خانهاخبار
دستیار صوتی Bixby فعلا فقط زبان‌های انگلیسی و کره‌ای را می‌فهمد

دستیار صوتی Bixby فعلا فقط زبان‌های انگلیسی و کره‌ای را می‌فهمد

سامسونگ به همراه پرچمداران جدید خود، دستیار مجازی قدرتمندی را معرفی کرده‌ است که اکنون تنها از زبان‌های انگلیسی آمریکایی و کره‌ای پشتیبانی می‌کند. دستیار صوتی Bixby، رقیب جدی برای سیری اپل است.
۱۳۹۶/۱/۱۱

براساس گفته‌های سامسونگ، یکی از قابلیت‌هایی که باعث افزایش فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌شود، دستیار صوتی آن یعنی Bixby است. این شرکت حتی یک دکمه فیزیکی مخصوص این دستیار مجازی در گوشی قرار داده‌است. با همه این صحبت‌ها، مردم انتظار داشتند Bixby از زبان‌های زیادی پشتیبانی کند.

وقتی سامسونگ گلکسی اس 8 عرضه شود، فقط زبان انگلیسی آمریکایی و کره‌ای را متوجه می‌شود. زبان‌های دیگر به مرور در آینده اضافه می‌شوند اما هیچ تاریخی (حتی تاریخی مبهم!) برای آن تعیین نشده‌است. علاوه بر این، دستیار مجازی سامسونگ در ابتدا فقط از تعدادی نرم‌افزار پیشفرض مانند تماس، دوربین، گالری، تنظیمات و پیام پشتیبانی می‌کند. دوباره گفته شده‌است که تعداد اپ‌ها بیشتر خواهد شد، اما نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی این اتفاق می‌افتد.

ویژگی ویژن Bixby که در منظره‌یاب دوربین قرار داده شده‌است، می‌تواند اشیای داخل دوربین را شناسایی و امکان خرید آنلاین آن‌ها را برایتان فراهم کند. این قابلیت جالب، پس از عرضه فقط در 11 کشور مانند ایالات متحده، بریتانیا و کره در دسترس است. بله، ویژن نیز در آینده در کشورهای دیگر گسترده می‌شود.

image

سامسونگ اینفوگرافیکی منتشر کرده و تمام ویژگی‌ها و توانایی‌های دستیار مجازی خود، Bixby، را در آن توضیح داده‌است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

K.A

۱۳۹۶/۲/۲۵
من که میگم s8 و +s8 بهتر از ایفون هست اما اگه کسی بخواد ایفون 8 که میخواد بیاد رو با s8 مقایسه کنید من میگم ایفون 8 ولی اگه بخواین s8 و +s8 رو با آیفون 7 پلاس و 7 مقایسه کنید اس8 و اس 8 پلاس از ایفون بهتر میشه.
فقط اگه سامسونگ می گذاشت که بیکسبی از زبان فارسی هم دستور اجرا کنه بهتر میشد.

تا

۱۳۹۶/۱/۲۸
شمالايق آيفون نيستيد،همان اس ٨روبخريد.درآينده بيكسبي گسترش پيداخواهدكردنگران نباش

@rez

۱۳۹۶/۱/۱۲
یه اچ.تی.سی فن ا کجا میدونه دستیار مجازی چیه حالا بیکسبی پیشکش...
برو با همون بنجلت خوش باش

tv

۱۳۹۶/۱/۱۲
واقعا حیف شد فارسی رو نمیفهمه! بس نمیخرم جاش میرم 4 ملیون اپل آشغال میخرم که پز سیب گاز زدش رو هم بدم!

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۱
اشغال اون اچ تی سی یو اولتراس که مثل بسکویت مادر داشت دو نصف میشد شرکت ورشکسته وطرفدارنی با اینهمه ادعا اره فاز بالا