خانهاخبار
بازگشت دوربین سلفی دوگانه به سری V ال‌جی

بازگشت دوربین سلفی دوگانه به سری V ال‌جی

در هیاهوی معرفی جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، خبری هم از شرکت ال جی و پرچم‌دار آینده‌اش یعنی LG V30 منتشر شد که با تصویری از پنل جلو این گوشی همراه است.
۱۳۹۶/۱/۱۱

ماه گذشته ال‌جی از پرچم‌دار امسال خود با نام G6 رونمایی کرد، اما مدتی است که ال‌جی هر سال دو پرچم‌دار معرفی می‌کند و بنابراین در ماه‌های آینده باید منتظر خبرها و شایعات نسل جدید خانواده V یا همان ال‌جی V30 باشیم. روز گذشته، لابلای خبرهای مختلفی که از گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس منتشر می‌شد، تصویری هم از پنل جلویی V30 منتشر شد که اطلاعات جالبی در اختیارمان قرار می‌دهد.

با توجه به وجود دو دایره کوچک در کنار یکدیگر و در سمت چپ قسمت بالای پنل، به نظر می‌رسد بار دیگر شاهد بازگشت دوربین سلفی دوگانه به خانواده V خواهیم بود. ال‌جی V10، که اولین نسل سری V بود، درواقع جزو اولین گوشی‌های مجهز به دوربین سلفی دوگانه محسوب می‌شد، اما این ویژگی در V20 حذف شد و حالا احتمال دارد بار دیگر ال‌جی موبایل تصمیم به بازگرداندن این ویژگی داشته باشد. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری از دوربین‌های دوگانه به عنوان دوربین اصلی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، ولی به ندرت می‌توان گوشی‌هایی یافت که به دوربین سلفی دوگانه مجهز باشند.

image

به تازگی شرکت اوپو از گوشی هوشمندی پرده برداشته که Selfie Expert (متخصص سلفی) خوانده می‌شود و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور ۱.۳ اینچی و دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد که در کنار آن از یک لنز ۸ مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر عریض‌تر ۱۲۰ درجه‌ای با لنز ۶ زاویه‌ای کمک گرفته شده و در کل این دو لنز در کنار هم وظیفه ثبت سلفی را بر عهده دارند. بنابراین می‌تواند رقیب قدرتمندی برای پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها باشد. باید دید که ال‌جی برای رقابت با این حریف چینی چه در چنته خواهد داشت.

علاوه بر دوربین دوگانه، می‌توان از تصویر پنل جلویی V30 این طور استنباط کرد که محصول جدید ال‌‌جی حاشیه‌های کمی خواهد داشت. همچنین صفحه نمایش ثانویه، که یکی از ویژگی‌های اصلی سری V بوده است و از نسل اول در این خانواده حاضر بود، همچنان وجود خواهد داشت. از این صفحه نمایش برای اطلاع از اعلانات و یا اپ‌های پراستفاده و امثال آن استفاده می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

farhad

۱۳۹۶/۱/۱۱
یه خبر هست که می گه نمایشگر دوم حذف شده ولی توی عکس بالا جاش وجود داره؟