خانهاخبار
Gear VR جدید سامسونگ اول اردیبهشت وارد بازار می‌شود

Gear VR جدید سامسونگ اول اردیبهشت وارد بازار می‌شود

سامسونگ با همکاری Oculus مدل جدید هدست واقعیت مجازی خود با نام Gear VR را در تاریخ یکم اردیبهشت وارد بازار می‌کند. قیمت این دستگاه برای علاقه‌مندان 129 دلار است.
۱۳۹۶/۱/۱۰

هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ و کنترلر آن اول اردیبهشت (21 آوریل) و با قیمت 129 دلار برای عرضه آماده خواهند شد. 

Gear VR چیز جدیدی نیست، این دستگاه فقط نسخه اصلاح‌شده هدستی است که سامسونگ سال پیش معرفی کرد. رنگ این نسخه Orchid Grey است و یک کنترلر به همراه دارد که ماه پیش در کنگره جهانی موبایل معرفی شد.

این کنترلر با نسخه‌های قبلی هدست نیز کار می‌کند و جداگانه با قیمت 39 دلار قابل خرید است. 

یکی از نقاط ضعف Gear VR که در سال 2015 عرضه شد، این بود که، برخلاف دستگاه‌های پیشرفته‌تری مانند Oculus، اچ‌تی‌سی وایو و گوگل Daydream، کنترلر نداشت. در سمت راست این دستگاه دکمه‌هایی برای تعامل با دنیای مجازی وجود دارد که البته خیلی عملی و قابل درک نیستند. کنترلر این هدست شامل دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا، دکمه خانه، دکمه برگشت و یک تاچ‌پد برای اسکرول‌کردن است. Gear VR دو قابلیت شتاب‌سنجی و سرعت‌سنجی نیز دارد و با دو باتری AAA کار می‌کند.

Gear VR سامسونگ از Oculus قدرت گرفته و با طیف زیادی از گوشی‌ها از جمله گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، گلکسی اس 7 و اس 7 اج، نوت 7، اس 6 اج پلاس و اس 6 اج کار می‌کند.

Oculus بیش از 70 عنوان هدست واقعیت مجازی Gear معرفی کرده است که از این کنترلر پشتیبانی می‌کنند. 20 عنوان از آن‌ها در ماه آوریل و بقیه در همین سال عرضه خواهند شد. به علاوه، Oculus نسخه جدیدی از Oculus Home منتشر کرده است که با Gear VR نیز کار می‌کند. Oculus Avatars و Oculus Browsers اکنون برای Gear VR در دسترس هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

earl

۱۳۹۶/۱/۱۱
چه فایده
نوشته 129 دلار
وقتی بیاد ایران میدن 1 میلیون
مثله. PlayStation VR سونی که 400 دلاره الان قيمت رسمیش 2400
یا HTC VIVE که 800 دلاره
اول میدادن 9 میلیون
حالا بعداز یک سال خبر میدن قیمتش درست شده میفروشن 4 میلیون