خانهاخبار
تجهیز گوشی‌های بالارده اچ تی سی به اندروید 7

تجهیز گوشی‌های بالارده اچ تی سی به اندروید 7

در روزهای گذشته شرکت HTC تلاش کرد تا با به‌روزرسانی گوشی‌های A9 ،M9 و M8 به آخرین نسخه اندروید نظر مثبت کاربران آن‌ها را جلب کند.
۱۳۹۶/۱/۹

شرکت اچ‌تی‌سی، که سال گذشته وعده‌های زیادی برای به‌روزرسانی سریع محصولات خود داده بود، سه گوشی بالارده خود را نیز به اندروید 7 به‌روزرسانی کرد.

اچ‌تی‌سی در زمان رونمایی از گوشی HTC A9 قول داده بود این گوشی را در کمتر از ۱۵ روز از عرضه نسخه عمومی اندروید به‌روزرسانی کند؛ وعده‌ای که البته هیچ‌گاه محقق نشد.

در حالی که تقریبا تمام دستگاه‌های HTC 10 پیش از این به اندروید 7 نوقا آپدیت شده بودند، حالا اپراتور T-Mobile این سیستم عامل را برای گوشی‌های M9 و M8، پرچمداران سال‌های گذشته این شرکت، عرضه کرده است. نکته قابل توجه نیز در این بین به‌روزرسانی M8 است که بیش از ۲ سال از عرضه آن می‌گذرد.

هنوز مشخص نیست دیگر اپراتورها چه زمانی به‌روزرسانی‌های خود را منتشر می‌کنند، اما همین عرضه توسط یک اپراتور شاید برای دارندگان این گوشی‌ها امیدبخش باشد تا بتوانند منتظر به‌روز شدن دستگاه خود بمانند.

image

در کنار این دو گوشی شرکت HTC نسخه آنلاک گوشی محبوب A9 را در اروپا به‌روزرسانی کرده است و به زودی در دیگر نقاط جهان نیز دارندگان این محصول می‌توانند از طریق منوی تنظیمات خود عمل به‌روزرسانی به اندروید 7 نوقا را انجام بدهند.

مهم‌ترین ویژگی اندروید 7 را می‌توان قابلیت چندپنجره‌ای دانست که به کاربران اجازه می‌دهد دو برنامه را در کنار هم باز کنند. بهینه‌سازی عملکرد و مصرف باتری از طریق Doze نیز در کنار پشتیبانی از یونیکد ۹، شخصی‌سازی تنظیمات سریع و پیشرفته‌تر شدن بخش اعلانات از دیگر ویژگی‌هایی است که صاحبان گوشی‌های مجهز به اندروید 7 از آن‌ها برخوردار خواهند بود.

شما عملکرد این شرکت را در به‌روزرسانی‌ها چگونه می‌بینید؟ این زمان‌بندی برای عرضه هر نسخه می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

علی

۱۳۹۷/۸/۱۰
سامسونگ برای گوشی های دویست تومنی اپدیت داره ولی گوشی دو ملیونی اچ تی سی اپدیت نداره از من میشنوید اصلا اچ تی سی نخرید من که از خریدش پشیمونم کیفتش اصلا در حد مشخصات روی کاغذ نیست

امير

۱۳۹۶/۳/۲۱
كسي اطلاع داره واسه desire eye هم آپديت 7 مياد يا نه ؟

Rrreezzaa

۱۳۹۶/۱/۱۹
داداش هر کی نظر شخصیشو داره اما قبول کن محصولات خوبی داره..اگ هم فروشش کمه ب خاطر اینه که تایوان شرکتای گوشی سازیش زیاد شده.ایسوس و.. واسه همین..در کل من گوشیو دارم ولی هنگ هم نکرده..

Rrreezzaa

۱۳۹۶/۱/۱۹
سلام چرا اینجوریه اخه..گوشی من اچ تی سی one s9uهستش وبعد از اچ تی سی10معرفی شده اما هنوز اندرویدش6هستش..یعنی اپدیت نمیشه??لطفا ج بدین..چرا m8اپ میشه ب اندروید 7ولی گوسی من هنوز نشده

sayad

۱۳۹۶/۱/۱۱
براي گوشيهاي ام٨ ايران هم آپديت مياد؟