خانهاخبار
اموجی‌های جدید به زودی از راه می‌رسند

اموجی‌های جدید به زودی از راه می‌رسند

Unicode که مسئولیت استانداردسازی ایموجی برای سیستم عامل‌های مختلف را بر عهده دارد، روز گذشته لیست جدید ایموجی‌های آماده‌شده خود را ارائه کرد.
۱۳۹۶/۱/۹

در سری جدید Emojiها، که به زودی به سیستم عامل‌های مختلف اضافه می‌شوند، شاهد ۶۹ اموجی جدید خواهیم بود. اگر از طرفداران گیاهخواری هستید، به شما مژده می‌دهیم که کلم بروکلی به اموجی‌های جدید اضافه خواهد شد و در صورتی که به حشرات علاقه‌مندید، باید بگوییم که اموجی ملخ با پاهای زیبایش در لیست جدید Unicode به چشم می‌خورد و باید منتظر آن باشید!

Emojipedia اغلب بر اساس آنچه پیش‌تر در سیستم عامل iOS دیده بودیم اقدام به طراحی اموجی‌های مختلف می‌کند. اما این بدین معنی نیست که این اموجی‌ها در نهایت به آی‌او‌اس راه پیدا خواهند کرد. به‌هرحال تا پایان سال جاری مطمئنا اموجی‌های جدیدی به سیستم عامل‌های موبایل راه پیدا خواهند کرد.

image

طراحی اموجی‌های جدید توسط Unicode به این معنی نیست که شرکتی مانند اپل حتما از آنها در سیستم عامل iOS بهره خواهد برد. اما طبق شایعات جدید، کمپانی‌های اپل و گوگل اموجی‌های جدید Unicode را به صورت کامل به آی‌او‌اس و اندروید اضافه خواهند کرد. اگر شما هم کنجکاو شده‌اید، برخی از اموجی‌های جدید را می‌توانید همین‌جا مشاهده کنید.

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ehsan

۱۳۹۶/۱/۹
برای همه ی سیستم عاملها از جمله اندروید و آی او اس

ناشناس

۱۳۹۶/۱/۹
همش اصرار دارن تبلیغات جن و پری...ما در خوابیم..اینا واقعا بیدارن..چه با ایموجی ..چه تو فیلماشون..تبلیغ شیطان پرستی..دوستی با جن .....یکم هوشیار باشیم..ممنون

...

۱۳۹۶/۱/۹
من دقیقا متوجه نشدم میشه راهنمایی کنید ... ؟
این اموجیها ، آیا برای اندروید عرضه میشه ؟ یا برای IOS هم هست ؟