خانهاخبار
کورتانای اندروید از این پس در صفحه قفل گوشی نیز در دسترس است

کورتانای اندروید از این پس در صفحه قفل گوشی نیز در دسترس است

مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی جدید کورتانا برای اندروید، قابلیت دسترسی به این دستیار صوتی هوشمند در صفحه قفل گوشی را فراهم کرده است.
۱۳۹۶/۱/۹
image

مایکروسافت به صورت جدی در حال کار روی دستیار صوتی هوشمند خود، کورتانا، است. در به‌روزرسانی آینده ویندوز 10 این دستیار صوتی به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود و در همین بین مایکروسافت نسخه اندروید و آی‌او‌اس این دستیار صوتی را نیز روز به روز پیشرفته‌تر می‌کند.

آخرین قابلیت اضافه‌شده مربوط به نسخه اندروید کورتاناست و از این پس می‌توانید روی صفحه قفل‌شده گوشی‌تان نیز به کورتانا دسترسی داشته باشید. این قابلیت از ژانویه گذشته در نسخه بتای کورتانا وجود داشت و مایکروسافت اکنون آن را برای تمام کاربران عرضه کرده است.

image

مایکروسافت صفحه قفل گوشی را با صفحه قفل مخصوص کورتانا عوض نکرده است، بلکه شما قادرید با چپ و راست کشیدن لوگوی شناور کورتانا روی صفحه قفل به آن دسترسی داشته باشید. کورتانا همچنین زمانی که صفحه قفل باشد به Hey Cortana شما جواب می‌دهد.

علاوه بر این تغییر، صفحه اصلی کورتانای اندروید با اطلاعات جدیدی مانند وقایع تقویم، آب و هوا و زمان سفر تا محل کار بازطراحی شده است. مایکروسافت همچنین کورتانا را برای آی‌او‌اس و اندروید در استرالیا نیز منتشر کرده و این کشور در کنار آمریکا و انگلیس تبدیل به سومین کشوری شده که خدمات آن برای سیستم‌عامل‌های محبوب گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گرفته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

hadi

۱۳۹۶/۱/۱۰
من نمیفهمم چرا مایکروسافت به سیستم عامل های دیگه بیشتر از سیستم عامل خودش اهمیت میده

Mehdi

۱۳۹۶/۱/۹
منم همین مشکل رو داشتم.از تو گوگل سرچ کردم و دانلود کردم.فقط یادت باشه باید اکانت مایکروسافت داشته باشی برا استفاده از کورتانا.ساختن اکانت کاری نداره

آرین

۱۳۹۶/۱/۹
من برنامه رو میخوام دانلود کنم از گوگل پلی میگه ماله کشور شما نیست با قندشکن هم رفتم نشد
میشه راهنمایی کنید