خانهاخبار
در کنفرانس بهاری مایکروسافت منتظر سرفیس بوک 2 نباشید

در کنفرانس بهاری مایکروسافت منتظر سرفیس بوک 2 نباشید

به نظر می‌رسد مایکروسافت خود را آماده‌ی کنفرانس بهاره‌ می‌کند و قصد دارد به زودی از نسخه‌ی جدید ویندوز 10 رونمایی کند. اما گویا بر خلاف آنچه انتظار داشتیم خبری از معرفی سرفیس بوک 2 در این کنفرانس نیست.
۱۳۹۶/۱/۸
image

چندی پیش اخباری از منابعی ناشناس در زنجیره‌ی تامین‌کنندگان مایکروسافت منتشر شد مبنی بر اینکه تولید سرفیس بوک 2 آغاز شده است. بر اساس آن خبر انتظار داشتیم که این محصول در کنفرانس بهاره مایکروسافت معرفی شود، اما امروز شایعه‌ای جدید در تناقض کامل با خبر قبلی منتشر شده است که می‌گوید مایکروسافت سرفیس بوک 2 را در کنفرانس بهاره خود رونمایی نخواهد کرد. کنفرانسی که گرچه دعوتنامه‌هایش هنوز ارسال نشده، اما به احتمال فراوان برگزار می‌شود.

بنابراین مایکروسافت کنفرانس بهاره‌اش را بدون سرفیس بوک 2 تشکیل می‌دهد، به همین دلیل برخی انتظار دارند که غول آمریکایی در این مراسم از سرفیس پرو 5 رونمایی کند، هرچند که خبر موثقی در این مورد هنوز منتشر نشده است. ممکن است که مایکروسافت قصد معرفی هیچ سخت‌افزاری را در این مراسم نداشته باشد و صرفا از نسخه‌ی جدید ویندوز 10، Windows 10 Creators Update، پرده‌برداری کند.

گفته می‌شود که سرفیس بوک 2 دیگر طراحی هیبریدی نخواهد داشت و با فرم طراحی لپ‌تاپ‌های معمول و البته با قیمت‌های پایین‌تری عرضه می‌شود که کمترین آن 1000 دلار خواهد بود.

اولین نسخه‌ی سرفیس بوک اکتبر 2015 به همراه سرفیس پرو 4 معرفی شد که به نظر می‌رسد کمی قدیمی شده‌اند و باید به‌روزرسانی شوند. هرچند که مایکروسافت پاییز گذشته نسخه‌ی بهبودیافته‌ی سرفیس پرو را معرفی کرد.

نظر شما در مورد احتمال طراحی و تولید سرفیس بوک 2 مشابه لپ‌تاپ‌های معمول چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)