خانهاخبار
تولید انبوه چیپ‌های A11 اپل توسط TSMC از ماه آوریل

تولید انبوه چیپ‌های A11 اپل توسط TSMC از ماه آوریل

وبسایت DigiTimes گزارش داده است که کمپانی TSMC تولید عمده چیپ‌های A11 برای آیفون 8 و 7 اس را از ماه آوریل آغاز خواهد کرد.
۱۳۹۶/۱/۸

هر روز که به ماه سپتامبر 2017 نزدیک می‌شویم، شایعات بیشتری از آیفون‌های جدید اپل بیرون درز می‌کند. در جدیدترین مورد، وبسایت DigiTimes گزارش داده است که کمپانی TSMC  تولید عمده چیپ‌های A11 برای آیفون 8 و 7 اس را از ماه آوریل آغاز خواهد کرد و احتمالا تا قبل از ماه جولای، این کمپانی بتواند 50 میلیون چیپست را تولید کند.

image

براساس گفته‌های وبسایت DigiTimes، از این چیپ‌ها در آیفون‌هایی که قرار است در ماه سپتامبر معرفی شوند، استفاده خواهد شد. گفته شده است که این چیپست‌ها براساس معماری 10 نانومتری FinFET ساخته خواهند شد و همچنین به تکنولوژی خنک‌کنندگی InFO نیز مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود که TSMC بتواند تا قبل از پایان سال 2017، 100 میلیون قطعه چیپ تولید کند. 

تمامی افراد صاحب نظر در حوزه فناوری هم عقیده هستند که کوپرتینویی‌ها برای دهمین سالگرد گوشی‌های آیفون تدارک ویژه‌ای دیده‌اند و آیفون‌هایی که قرار است معرفی شوند، به نسبت محصولات پیشین، بروزرسانی‌های بسیاری را تجربه کرده‌اند. تاکنون نیز شایعات زیادی در مورد آیفون 8 منتشر شده است که از جمله آنها می‌توان به احتمال استفاده از نمایشگر اولد، نمایشگر لبه به لبه و حذف دکمه فیزیکی هوم اشاره کرد.

البته بخش‌هایی مانند دوربین جلو نیز از گزند شایعات در امان نمانده‌اند و گفته شده است که دوربین سلفی با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از فناوری 3 بعدی عرضه می‌شود. مواردی مانند شارژ سریع، اسکنر عنبیه/ صورت و نمایشگرهای 5.5 و 5.8 اینچی از جمله شایعات دیگری هستند که در مورد آیفون‌های آینده اپل بر سر زبان‌ها جاری است. 

تمامی اخبار و اطلاعیه‌ها در مورد محصولات جدید اپل را می‌توانید با هشتگ #آیفون8 در جی اس ام دنبال کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)