خانهاخبار
نوت 7 باز می‌گردد: نسخه‌ی ریفربیشد به زودی عرضه می‌شود

نوت 7 باز می‌گردد: نسخه‌ی ریفربیشد به زودی عرضه می‌شود

کار Galaxy Note 7 هنوز تمام نشده است؛ سامسونگ قصد دارد به زودی نسخه‌های تعمیر شده‌ی این فبلت پر ماجرا را برای فروش عرضه کند.
۱۳۹۶/۱/۸

گرچه پس از دومین فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری نوت 7 به خاطر ماجرای انفجار باتری‌هایش همه فکر می‌کردند که کار این گوشی تمام شده است، اما گویا سامسونگ به این راحتی حاضر نیست دست از دومین پرچم‌دار سال گذشته‌اش بردارد. چندی پیش در خبری که منتشر کردیم به اطلاعتان رساندیم که سامسونگ با یک به‌روزرسانی اجباری امکان شارژ شدن 3 درصد نوت 7‌هایی که هنوز مرجوع نشده‌اند را از آن‌ها سلب می‌کند، حال خبر می‌رسد که این شرکت کره‌ای پس از بازسازی و تعمیر گوشی‌های معیوب قرار است آن‌ها را بار دیگر وارد بازار کند.

image

سامسونگ پس از توقف تولید نوت 7 با همکاری دو شرکت مستقل به بررسی دلیل مشکل پرداخت و چندی پیش در اطلاعیه‌ای نتایج این بررسی‌ را اعلام کرد. اکنون این شرکت قصد دارد نسخه‌ی ریفربیشد (Refurbished) نوت 7 را وارد بازار کند. البته زمان عرضه‌ی این نسخه هنوز اعلام نشده، اما سامسونگ رسما تایید کرده است که قصد چنین کاری را دارد.

اطلاعات زیادی از نسخه‌ی ریفربیشد نوت 7 در دست نیست، اما شایعات از این قرار است که نسخه‌ی بازسازی شده باتری کوچک‌تری دارد تا با مشکل داغ شدن بیش از حد رو به رو نباشد.

در مورد قیمت این محصول نیز هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما طبیعتا از نسخه‌های ریفربیشد انتظار قیمت پایین‌تری را داریم. البته سامسونگ دقیقا اعلام نکرده قصد دارد این نسخه را برای چه بازارهایی عرضه کند، اما به صورت رسمی گفته است که نوت 7 ریفربیشد برای کشور آمریکا عرضه نمی‌شود.

نظر شما در مورد این حرکت سامسونگ چیست؟ آیا نسخه‌ی ریفربیشد نوت 7 را می‌خرید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

سهیل

۱۳۹۶/۲/۷
هواوی در حد ساسمونگ نیس که مقایسه اش میکنید

samsung

۱۳۹۶/۱/۱۵
بیاد هرچقدر هم باشه میخرمش

مهدی

۱۳۹۶/۱/۹
کی میاد ؟ قیمتش چنده؟ لطفا هر چه زود تر خبر بدهید.

مهدی

۱۳۹۶/۱/۹
عمویی تو برو اول مقایسه سخت افزار بکن بعد بیا گل من

Kasra

۱۳۹۶/۱/۹
دوست عزیز چه اشکالی داره بالاخره نهایتا یه چند روز استفاده شده و تازه هستش ضمنا هم سامسونگ قطعا قیمت مناسبی میذاره روش تا اون همه دستگاه رو دستش نمونه و بتونه همه رو بفروشه