خانهاخبار
اپلیکیشن‌ها، ویژگی‌ها و عملکردهای جدید ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

اپلیکیشن‌ها، ویژگی‌ها و عملکردهای جدید ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

سامسونگ طی یک به‌روزرسانی، از ویژگی‌های جدید ساعت هوشمند خود به نام Gear S3 رونمایی کرده است. ویژگی‌های جدید، ماهیت این ساعت هوشمند را آن‌قدر متحول کرده است که شاید به این زودی نیازی به نسل جدید این ساعت یعنی Gear S4 نباشد. بیشتر تغییرات در اپلیکیشن‌ها رخ داده و عملکردهای تازه‌ای برای این گجت پوشیدنی غول دنیای فناوری ممکن کرده است.
۱۳۹۶/۱/۵

Gera S3 سامسونگ بهتر از همیشه شده است. انتظار نداریم که Gear S4 را به‌زودی ببینیم اما مشکلی نیست، چون Gera S3 از خوب هم بهتر است. هرچند این ساعت هوشمند سیستم عامل Android Wear 2.0 را ندارد، به جایش به سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن مجهز شده است. این ساعت، که معرفی رسمی‌اش در مرداد گذشته انجام شد، هم‌اکنون برای نرم‌افزارهای HERE WeGo, Facer watch face maker, Samsung Pay و TouchOne Keyboard آپدیت‌هایی دریافت کرده است.

کاربران سامسونگ Gear S3 می‌توانند از ویژگی‌های جدید و بهبودهای حاصل شده در نرم‌افزارها استفاده کنند. این آپدیت‌های نرم‌افزاری بیشتر بر اپلیکیشن‌های موسیقی، تمرینات ورزشی، دیوایس‌های هوشمند و مسیریابی تمرکز دارند. مثلا ساعت هوشمند اکنون از اپ اسپاتیفای پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد موسیقی و پلی لیست مورد علاقه‌تان را از طریق LTE یا وای‌فای گوش کنید. می‌توانید در لیست آهنگ‌های مورد علاقه‌تان اسکرول کنید، بین آهنگ‌های داغ بگردید و آهنگ‌های صدرنشین جدول آهنگ‌های پرطرفدار را گوش کنید. اگر هم کاربر پرمیوم (با پرداخت حق عضویت) باشید، از ماه دیگر می‌توانید محتوای مدنظرتان را ذخیره کنید و بعدا آفلاین گوش کنید.

image

 

قابلیت‌های مسیریابی جابه‌جایی با وسایل نقلیه عمومی و حالت phone companion ماه پیش به اپلیکیشن HERE WeGo اضافه شدند که قابلیت‌های مسیریابی نرم‌افزار را بهبود بخشیدند. این اپ هم‌اکنون جهت پیچیدن به چپ یا راست در خیابان‌ها را به کاربر پیشنهاد می‌کند، از نقشه‌های آفلاین پشتیبانی می‌کند و موقعیت مکانی کاربر را هر لحظه به‌روز می‌کند. حالت phone companion هم به کاربر اجازه می‌دهد مسیرها را از Gear S3 به گوشی‌های گلکسی ارسال کند.

image

اپلیکیشن پوشیدنی NYC Transit هم برای Gear S3 بهینه شده است. این اپلیکیشن نقشه‌های جاده‌ای بیشتر و مفیدتری دارد که برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی و مسافرت را آسان می‌کند، برای یافتن پایانه‌های مسافرتی درون‌شهری کاربرد دارد، نشان می‌دهد که با چه وسایل نقلیه‌ای می‌توانید جابه‌جا شوید و حتی قابلیت تنظیم ریمایندر (یادآوری) هم دارد.

image

مالکان ماشین‌های BMW می‌توانند از طریق Gear S3 به اتومبیل خود دسترسی داشته باشند. با اپلیکیشن BMW Connected می‌توانید جزئیات مسافرت بعدی خود را ببینید، مقدار سوخت خودرو را چک کنید و درب‌های آن را باز و بسته کنید. فقط کافی است به صفحه ساعت هوشمند خود نگاه کنید و اطلاعات مورد نیازتان را به‌دست آورید.

اپلیکیشن Nest هم برای افرادی است که سیستم گرمایش منزل‌شان هوشمند است، یعنی ترموستات هوشمند نِست. با این اپ می‌توانید با استفاده از ساعت هوشمندتان دمای منزل را چک و تنظیم کنید.

image

علاقه‌مندان سلامتی و تناسب اندام هم از این بهبودها بی‌نصیب نمانده‌اند. مشارکت سامسونگ با شرکت تولید کفش و لباس‌های ورزشی آندر آرمور (Under Armour) و استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند UA Record ،MapMyRun ،Endomondo و MyFitnessPal و مجموعه لباس‌های هوشمند این شرکت با اپ اختصاصی آن یعنی Armour Connected Fitness، ساعت هوشمند Gear S3 را تبدیل به ابزار پوشیدنی مفیدی می‌کند. روی ساعت هوشمندتان می‌توانید فعالیت‌های ورزشی خود را ثبت کنید، نکاتی مربوط به تمرینات ورزشی‌تان ببینید و تمرینات خود را برنامه‌ریزی و وضعیت تغذیه خود را کنترل کنید و نیز به شبکه سلامتی و تناسب اندام دسترسی داشته باشید.

image

پیوستن به شبکه‌ای با بیش از 200 میلیون نفر عضو، که دغدغه مشترکشان سلامتی است، تشویقتان می‌کند که بیشتر به تناسب اندام خود بپردازید. برخی ویژگی‌های جدید به شما امکان می‌دهد (توسط اپ MyFitnessPal) میزان کالری و آب مصرفی در تمرینات ورزشی مختلف را بدانید، از GPS برای مسیریابی استفاده کنید و مسیرها و نقشه‌ها را ببینید (توسط اپ  UA Record). هر اپلیکیشن یک سرویس پولی هم دارد اما اگر Gear S3  داشته باشید، تا یک سال به این سرویس‌های پولی دسترسی خواهید داشت. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۶/۱/۵
من با ساعتهای جدید سامسونگ کار کردم،برخلاف ساعتهای قبلی هم زیباتر و هم کارایی بهتری دارند بدم نیومد که ساعتم را عوض کنم
دیروز با موتورولا مکاتبه کردم برای زمان دریافت android wear 2 که گفتند هنوز زمانش مشخص نیست و ما به سرعت در حال انجام ان هستیم،
به نظر من نباید اینقدر طولانی شود چون اندروید برای ساعتها بدون هیچ تغییری و همان اندروید استوک، روی ساعتها نصب میشود