خانهاخبار
تست تکنولوژی Super mCharge میزو: شارژ گوشی در 18 دقیقه!

تست تکنولوژی Super mCharge میزو: شارژ گوشی در 18 دقیقه!

تکنولوژی شارژ سریع Super mCharge میزو چندی پیش معرفی شد و اکنون یک خبرنگار از نزدیک این تکنولوژی را تست کرده است.
۱۳۹۶/۱/۳
image

میزو در کنگره جهانی موبایل امسال از نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع خود با نام Super mCharge رونمایی کرد که قادر است با سرعتی باور نکردنی باتری گوشی را شارژ کند. میزو در شارژ سریعش از تکنولوژی جدید پمپ شارژ بهره گرفته است که به گفته‌ی این شرکت چینی به کمک آن بهره‌وری شارژ تا 98 افزایش می‌یابد و مانع از بالا رفتن دمای باتری حین شارژ می‌شود که علاوه بر افزایش امنیت، کاهش بهره‌وری به خاطر افزایش دما را نیز از بین می‌برد. میزو هنگام معرفی این تکنولوژی ادعا کرده بود که به کمک آن می‌تواند یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی را ظرف تنها 20 دقیقه شارژ کامل کند، حال این تکنولوژی در دفتر اصلی میزو و در حضور یک خبرنگار مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته رکوردی حتی بهتر از آنچه سازندگانش ادعا می‌کنند از خود بر جای بگذارد.

در این آزمایش باتری در عرض تنها 18 دقیقه و 12 ثانیه از صفر تا صد درصد شارژ شده است. خبرنگار مربوطه گزارش داده است که هنگام شارژ شدن باتری هیچ افزایش دمایی را احساس نکرده است.

image

میزو ادعا می‌کند که حتی اگر دمای باتری افزایش یابد، این تکنولوژی به صورت خودکار جریان ورودی را کاهش می‌دهد تا دما از حد استاندارد و امن بالاتر نرود. سوپر ام‌شارژ با نرخ قدرت 55 وات (11 ولت و 5 آمپر) عرضه می‌شود که هم از ولتاژ بالا و هم از جریان بالا استفاده می‌کند.

البته این تکنولوژی به همراه باتری‌های مخصوص میزو عرضه می‌شود. این باتری‌ها که میزو هنوز در حال آزمایش آن‌ها به منظور اطمینان از امنیت برای تولید انبوه است، می‌توانند تا 4 برابر جریانی که Super mCharge وارد باتری می‌کند را تحمل کنند. این باتری‌ها که در دسته‌ی باتری‌های لیتیومی قرار می‌گیرند پس از 800 چرخه‌ی شارژ همچنان می‌توان از بیش از 80 درصد ظرفیتشان استفاده کرد که برای استفاده کاربران معمولی برابر زمانی حدود دو سال است.

با اینکه حدود یک ماه از معرفی این تکنولوژی می‌گذرد، میزو هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی اولین محصول مجهز به آن را وارد بازار می‌کند. با این حال انتظار داریم پرچم‌دار بعدی میزو را مجهز به Super mCharge ببینیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رسول

۱۳۹۶/۱/۶
داداش گفته نظر درباره این تکنولوژی نه اپل ینی الان اپل هرچه نداره بده و بدرد نمیخوره و نظر هم باید اینطوری بنویسی: عالیه کاش در گوشی های 2017 باشه یا ....

علی

۱۳۹۶/۱/۳
اگه خوب باشه حتما اپل تو گوشی های آیندش استفاده میکنه ولی اگر به باتری یا گوشی آسیب برسه اپل بیخیالش میشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۳
دانش اگر در ثریا هم باشد، مردمانی از سرزمین های شرق آسیا، بدان سیطره میابند..

محمد

۱۳۹۶/۱/۳
جالبه ..!