خانهاخبار
آیا گلکسی C7 پرو در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد؟

آیا گلکسی C7 پرو در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد؟

ثبت گوشی C7 پرو توسط سامسونگ در کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC به معنای عرضه این گوشی در خارج از چین است. امریکا از مقاصد احتمالی این گوشی خواهد بود اما آیا پای این گوشی به کشورمان هم باز خواهد شد؟
۱۳۹۶/۱/۲
image

شش ماه پیش بود که ما طی خبری اختصاصی اعلام کردیم که گلکسی C7 پرو در خط تولید قرار گرفته است. سامسونگ این گوشی را حدود 2 ماه پیش، خیلی آرام و بی سر و صدا و بدون مراسم خاصی برای رونمایی، در چین ارائه کرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این دیوایس را در سایر بازارها نیز به فروش برساند.

گلکسی C7 پرو یک گوشی میان‌سایز با صفحه نمایش 5.7 اینچی با دقت نمایش فول اچ دی و تکنولوژی سوپر آمولد، پردازنده اسنپدراگون 626 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش است.

دوربین این گوشی چه در جلو چه پشت یک نسخه 16 مگاپیکسلی است و باتری آن نیز ظرفیتی برابر 3300 میلی آمپر ساعت دارد. دیوایسی که در چین به فروش رفت مجهز به اندروید مارشمالو بود اما احتمالاً این گوشی‌ها در آینده نزدیک آپدیت اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ برای این گوشی (با کد SM C701F) در کمیسیون ارتباطات فدرال تشکیل پرونده داده است که این احتمالاً به‌معنای قصد سامسونگ برای عرضه این گوشی در سایر بازارهاست. هر چند الان معلوم نیست که سامسونگ می‌خواهد این گوشی را در چه کشورهایی به فروش برساند اما تقریباً با قطعیت می‌توان گفت که امریکا یکی از این کشورهاست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

mehdi

۱۳۹۶/۴/۱۳
نظر شما ...سلام ازین گوشی راضی هستین من میخوام گوشی بخرم اما بین این مدل باa5 شک دارم کدوم بهتره به نظرتون؟شما چندخریدین؟

افشین

۱۳۹۶/۲/۲۰
سلام.تو ی حرف واقعا حرف نداره همه چیش خوبه زبان فارسی رو هم ساپورت میکنه . من ی هفتس خیدم

سعید

۱۳۹۶/۱/۶
به هیچ وجه .راستی هنگ تی سی galaxy u ultra چطوره

سعید

۱۳۹۶/۱/۶
دو خط رو تقلید میدونی ولی گوشی تماما کپی galaxy u ultra رو نه؟؟؟رو که نیست???

earl

۱۳۹۶/۱/۳
@سعید
آها بعد این حرفت دقیقا چه ربطی به نظر من داشت؟؟؟؟؟؟