خانهاخبار
سامسونگ با گزارش مالی سه ماهه اول همه را شگفت‌زده خواهد کرد

سامسونگ با گزارش مالی سه ماهه اول همه را شگفت‌زده خواهد کرد

تحلیلگران اقتصادی پیش‌بینی کرده‌اند که فعالیت‌های Samsung در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ بسیار خوب بوده و گزارش مالی این شرکت کره‌ای که به زودی ارائه می‌شود، تعجب همگان را برمی‌انگیزد.
۱۳۹۶/۱/۲

برخی از تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که درآمد سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ با رشد چهل درصدی روبرو خواهد شد. اما ظاهرا این مقدار تا دو هفته گذشته به سی درصد رسیده بود و مسئولان سامسونگ تمایل شدیدی به ارایه گزارش مالی خود دارند و معتقد هستند که با انجام این کار، رکورد بازار را خواهند شکست.

image

بر حسب تحقیقاتی که در بخش امنیتی و بر اساس کسب و کار سامسونگ در زمینه پردازنده‌ها انجام شده، مسئولان این شرکت کره‌ای قصد دارند تا گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ را به زودی ارائه دهند. طبق پیش‌بینی تحلیلگران، سامسونگ می‌بایست حدودا ۸۶۰۰ میلیارد دلار از فروش محصولات به دست می‌آورد، اما در واقع این مبلغ به ۹۶۰۰ میلیارد رسیده است. ظاهرا سامسونگ توانسته مشکلات بخش صفحه نمایش و تلفن هوشمند خود را با فروش محصولات DRAM و 3D NAND جبران نماید. در بخش موبایل، این شرکت کره‌ای در سه ماهه دوم عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت. چرا که Galaxy S8 تا آن زمان معرفی خواهد شد و فروش این محصول نیز ا ماه آوریل آغاز خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱/۶
سعید جان دلبندم تو چقدر ساده ای اچ تی سی در حال تعطیلیه و به هر دری میزنه که نجات میدا کنه مثلا گوشی کپی u ultra که ۵۰۰ دلار هم نمی ارزه ۹۰۰ دلار میفروشه.

سعید

۱۳۹۶/۱/۳
ضرر میده چون گوشیشو با 1 دلار سود میفروشه یعنی واسه گوشی خرج میزاره ن مثل سام سبزی با قطعات کامپیوتری بازیافتی خخخخخخخخخخ نتیجه نوت7

zm

۱۳۹۶/۱/۳
شما نگین ما نمیگیم
الان

morizaki

۱۳۹۶/۱/۳
الان فنای HTC میان میگن سامسونگ گزارش مالی رو از رو ما کپی کرده

محسن

۱۳۹۶/۱/۳
انقدر مردم ما تعصب بي جا روي اين برند دارن!!! انگار توليد كنندش خودمونيم