خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید اینستاگرام با قابلیت ذخیره‌ی لایو استوری منتشر شد

به‌روزرسانی جدید اینستاگرام با قابلیت ذخیره‌ی لایو استوری منتشر شد

اینستاگرام چندی پیش قابلیت لایو استوری را به اپلیکیشنش اضافه کرد و اکنون پس از دریافت نظرات کاربران، امکان ذخیره این ویدیوها را نیز فراهم کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱
image

اینستاگرام که یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب این روزهای جهان و به خصوص ایران به شمار می‌آید، همواره در حال اضافه کردن قابلیت‌هایی جدیدی به اپلیکیشنش است و بسیاری از این قابلیت‌ها بر اساس بازخوردی است که از کاربران دریافت می‌کند. یکی از درخواست‌های اساسی کاربران پس از معرفی قابلیت لایو استوری این بود که بتوانند این استوری‌ها را ذخیره کنند. از آنجا که معمولا سلبریتی‌ها و شخصیت‌ها معروف از لایو استوری استفاده می‌کنند، درخواست طرفداران این افراد برای اضافه شدن چنین قابلیتی چندان هم بی‌راه نبود. اینستاگرام نیز سرانجام این قابلیت را در به‌روزرسانی اخیرش، نسخه‌ی 10.12، به اپلیکیشن موبایلش اضافه کرده است.

برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید باید تا انتهای لایو استوری منتظر بمانید. پس از اتمام پخش در گوشه بالا سمت راست تصویر گزینه ذخیره کردن برای شما نمایش داده می‌شود. البته لازم به ذکر است که تیم توسعه‌دهنده‌ی اینستاگرام گفته است که تنها ویدیوی لایو استوری قابل ذخیره کردن است و کامنت‌ها، لایک‌ها و تعداد بینندگان همراه ویدیو برای شما ذخیره نمی‌شود.

دقت داشته باشید که برای دسترسی ویدیوهای ذخیره شده لازم نیست داخل اپلیکیشن اینستاگرام را بگردید، بلکه این ویدیوها را می‌توانید در گالری گوشی خود بیابید.

اینستاگرام گفته است که این قابلیت یکی از چندین قابلیت و بهبودی است که قرار است امسال به بخش لایو استوری اضافه شود. به نظر شما چه قابلیت دیگری می‌تواند لایو استوری را جذاب‌تر کند؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)