خانهاخبار
قیمت و زمان عرضه مانیتور 4K UHD ال‌جی مشخص شد

قیمت و زمان عرضه مانیتور 4K UHD ال‌جی مشخص شد

کمپانی ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 از مانیتوری 32 اینچی و با کیفیت 4K UHD رونمایی کرد. حال قیمت و زمان عرضه این مانیتور به بازار مشخص شده است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹

کمپانی ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 از مانیتوری 32 اینچی و با کیفیت 4K UHD رونمایی کرد. این مانیتور از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن نیز 3840 در 2160 پیکسل عنوان شده است. پشتیبانی از استاندارد HDR10 به این معنی است که این نمایشگر می‌تواند در مقایسه با رقبا، سطح روشنایی و عمق رنگ بهتری را ارائه دهد. این مانیتور همچنین به یک پنل IPS نیز مجهز است. برای کسانی که با محتوای مولتی مدیا سر و کار دارند و به دقت رنگی اهمیت می‌دهند، مانیتور 32UD99 از ال‌جی می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. 

image

همچنین یک پورت یو اس بی Type-C نیز برای مانیتور 32UD99 در نظر گرفته شده است که میزان استفاده از کابل‌های دست و پاگیر را به حداقل می‌رساند. در این مانیتور برای استریم کردن تصویر به کیفیت 4K، متصل کردن به لپ‌تاپ و انتقال داده تنها به یک کابل نیاز خواهید داشت. همچنین کمپانی ال‌جی از بلندگوهای ساخت خودش که از تکنولوژی Rich Bass بهره می‌برند، در این نمایشگر استفاده کرده است. 

اما اگر ویژگی‌های این مانیتور توجهتان را جلب کرده است و قصد خرید مانیتوری از این مدل را دارید، باید برای پرداخت قیمت 999 دلاری در روز 29 مارس آماده شوید. هرچند که بر چسب قیمت حدود یک هزار دلاری ممکن است کمی گزاف به نظر برسد، اما مشخصات قرار گرفته در دل این نمایشگر، شاید بتواند این قیمت را تا حدودی توجیه کند. نظر شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mina

۱۳۹۶/۲/۲۸
این مانیتور برای گیمینگ حرفه‌ای مناسبه؟