خانهاخبار
نسخه اندروید بازی سوپر ماریو ران روز 23 مارس عرضه می‌شود

نسخه اندروید بازی سوپر ماریو ران روز 23 مارس عرضه می‌شود

کمپانی نینتندو اعلام کرد نسخه اندروید بازی سوپر ماریو، روز 23 مارس عرضه می‌شود. بازی Super Mario Run مخصوص اندروید، بیش از سه ماه پس از نسخه iOS این بازی منتشر می‌شود. Nintendo از آپدیت بازی و اضافه‌شدن شخصیت‌های جدید نیز خبر داده است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۸
image

کمپانی نینتندو بیش از سه ماه پس از عرضه بازی سوپر ماریو ران برای iOS، سرانجام روز 23 مارس نسخه اندروید بازی موبایل جذاب خود را به‌صورت جهانی عرضه می‌کند. عرضه سوپر ماریو ران مخصوص اندروید، هفته‌ها پس از عرضه دیگر بازی موبایل نینتندو، Fire Emblem: Heroes صورت می‌گیرد؛ Fire Emblem: Heroes که یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی است، اوایل فوریه برای آی‌اواس و اندروید عرضه شد.

حساب توئیتر نینتندو امریکا، تاریخ عرضه نسخه اندروید Super Mario Run را تایید کرده است و همچنین از عرضه آپدیت ورژن 2.0.0 این بازی خبر داده است. این به‌روزرسانی شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

بازی سوپر ماریو ران، به بازی‌کننده‌های اندرویدی امکان می‌دهد ماریو، یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های ساخته‌شده توسط این کمپانی را در یک بازی با سبک بی‌پایان، کنترل کنند. شما در جریان بازی، هدایت ماریو را در دنیاهای دوبعدی، مشابه دنیاهای سری بازی‌های کنسولی Super Mario Bros کلاسیک، بر عهده دارید.

این بازی از زمان عرضه در ماه دسامبر تاکنون، بازخوردهای مختلفی از طرف بازی‌کننده‌های iOS دریافت کرده است اما انتقادات وارد به بازی نتوانست روند دانلود شدن بازی را متوقف کند؛ سوپر ماریو ران از زمان عرضه تا پایان ژانویه 2017، حدود 78 میلیون بار دانلود شد. حدود 5 درصد از دانلود کنندگان نسخه دمو، با یک‌بار پرداخت 9.99 دلار به‌صورت درون برنامه‌ای، نسخه کامل بازی را خریدند. احتمالا نسخه اندروید نیز مدل فروشی مشابه خواهد داشت. کاربران می‌توانند هم‌اکنون در صفحه این بازی در گوگل پلی استور پیش ثبت‌نام کنند تا در زمان عرضه بازی، به آن‌ها اطلاع داده شود.

نینتندو وعده داده است در سال مالی آینده خود که از آوریل 2017 آغاز می‌شود، نسخه موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول خود، Animal Crossing، را عرضه کند. درحالی‌که نینتندو در ابتدا مقاومت زیادی برای ورود به بازار بازی‌های موبایل نشان داد، حالا می‌گوید هر سال 2 تا 3 بازی موبایل عرضه می‌کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)