خانهاخبار
توسعه ساعت هوشمند اندرویدی سواروسکی به حالت تعلیق درآمد

توسعه ساعت هوشمند اندرویدی سواروسکی به حالت تعلیق درآمد

بر اساس اعلام یکی از مسئولان برند Swarovski، ظاهرا آنها تصمیم گرفته‌اند تا معرفی ساعت هوشمند اندرویدی خود را به حالت تعلیق درآورند. به این ترتیب، برنامه توسعه و طراحی آن در حال حاضر متوقف شده است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹

مدیران سواروسکی توضیحاتی در این زمینه برای خبرنگاران ارایه نداده‌اند و تنها عنوان کرده‌اند که روند توسعه و طراحی ساعت هوشمند اندرویدی توسط این برند به حالت تعلیق درآمده و تاریخ مشخصی برای معرفی آن موجود نیست. ظاهرا آنها هنوز آمادگی لازم و کافی را برای معرفی اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود ندارند و باید بیشتر منتظر باشیم.

این خبر بدین معنی نیست که سواروسکی از این تصمیم پشیمان شده و قصد معرفی ساعت هوشمند اندرویدی را ندارد. آنها در نظر دارند تا این محصول را در سال جاری معرفی نمایند، اما تاریخ مشخص و دقیقی برای آن تا به حال اعلام نکرده‌اند.

image

تا به این لحظه خبری در مورد مشخصات سخت‌افزاری ساعت هوشمند اندرویدی سواروفکسی در رسانه‌ها منتشر نشده است و باید منتظر باشیم تا به مرور و همزمان با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، در جریان آنها قرار بگیریم. البته طبق شایعات، باید بگوییم که ظاهرا ساعت هوشمند سواروسکی با پردازنده ساخت شرکت کوالکام و سیستم عامل Adnroid Wear نسخه دو عرضه خواهد شد. همچنین هدف اصلی از ارائه این محصول، راضی نمودن بانوان است. چرا که برند سواروسکی اغلب در زمینه طلا و جواهر فعال است. این موضوع را می‌توانید از مدل‌های مخصوص هوآوی واچ متوجه شوید که کمی بعد از معرفی نسخه اصلی رونمایی شد و در اطراف صفحه نمایش و بندهای آن از طلا و جواهر استفاده شده بود. در حالی که ساعت هوشمند اندرویدی سواروسکی به حالت تعلیق درآمده، ظاهرا آنها در جبهه‌ای دیگر مشغول به فعالیت هستند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
وای گیر اس سامسونگ???
یادش بخیر خسلی ساعت خوبی بود