خانهاخبار
جدیدترین DLC بازی Uncharted 4 این هفته منتشر می‌شود

جدیدترین DLC بازی Uncharted 4 این هفته منتشر می‌شود

Naughty Dog، سازنده بازی Uncharted 4: A Thief's End، جزئیاتی از انتشار جدیدترین DLC این بازی برای بخش چندنفره منتشر کرده است. این محتوای اضافی قرار است 25 اسفندماه برای این بازی منتشر شود.
۱۳۹۵/۱۲/۲۴

یکی از عناوین موفق در کنسول‌های نسل هشتمی، بازی Uncharted 4: A Thief's End بود که جوایز بسیاری برد و منتقدان بسیاری تحسینش کردند. علاوه بر بخش داستانی کامل این بازی، بخش چندنفره آن نیز با به‌روزرسانی‌های متعدد، یکی از پرمخاطب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های استودیو Naughty Dog شد.

image

بنابر رسم همیشگی Naughty Dog، به‌روزرسانی جدید این بازی قرار است در 25 اسفندماه منتشر شود. روز گذشته نیز سازندگان این بازی به‌صورت زنده و با استفاده از شبکه Twitch چندساعتی به تجربه این بازی پرداختند. در این به‌روزرسانی قرار است علاوه بر محتوای جدید، سلاح‌ها و آیتم‌های جذاب دیگر نیز به بازی اضافه شود. البته هنوز جزئیات دقیقی از این محتوا به اشتراک گذاشته نشده است و باید تا روزهای آینده منتظر اطلاعات بیشتری باشیم.

Naughty Dog همیشه تا مدت‌ها از بازی‌های خود پشتیبانی می‌کند و انتشار DLC های مختلف عجیب نیست. این آپدیت‌ها بیشتر شامل محتواهای اضافی نظیر نقشه، آیتم‌ها، لباس، سلاح‌های جدید و شیوه‌های جدید رقابتی و کسب امتیاز خواهد بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)