خانهاخبار
عرضه نسخه دمو بازی Halo Wars 2 به‌صورت رایگان برای PC

عرضه نسخه دمو بازی Halo Wars 2 به‌صورت رایگان برای PC

اگر در خرید بازی Halo Wars 2 شک دارید، هم‌اکنون نسخه‌ دمو این بازی برای پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است و می‌توانید آن را تجربه کنید.
۱۳۹۵/۱۲/۲۴
image

ماه گذشته، پس از انتشار جدیدترین سری از بازی‌های Halo Wars برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی، این بازی استراتژیک با استقبال خوبی از سوی طرفداران و منتقدان همراه شد. حال مایکروسافت خبر از انتشار نسخه‌ی دمو این بازی داده است تا طرفدارانی که نتوانستند این بازی را خریداری کنند، فرصتی برای تجربه‌ی آن داشته باشند تا در صورت علاقه‌مندی، اقدام به خرید نسخه‌ی کامل کنند.

این نسخه‌ی آزمایشی شامل محتوای محدودی است که حجمی حدود 16.7 گیگابایت دارد. طبق اطلاعاتی که از صفحه‌ این محصول در فروشگاه ویندوز نوشته‌شده است، این محتوا شامل اولین مأموریت بازی و همچنین نمونه‌ای از حالت Blitz Firefight حالت چند نفره خواهد بود.

همچنین حداقل سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی این بازی نیز به شرح زیر است:

image

Halo Wars 2 در زمان انتشار آن، دارای بخش چندنفره‌ی رتبه‌بندی شده نبود و سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که این بخش به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اولین قسمت از مجموعه‌ی‌ Halo Wars توسط استودیوی Ensemble Studios که بازی‌هایی همچون Age of Empire 3 و Rise of Nation را در کارنامه داشت، ساخته شد و به دلیل تعطیلی این استودیو، وظیفه‌ی ساخت دومین نسخه‌ی این بازی به عهده‌ی استودیو محبوب Creative Assembly خالق عناوین محبوبی چون Total War قرار داده شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)