خانهاخبار
اطلاعاتی از ظرفیت باتری Galaxy S8 Plus فاش شد

اطلاعاتی از ظرفیت باتری Galaxy S8 Plus فاش شد

به تازگی تصویری از یک باتری منتسب به گلکسی اس 8 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است. براساس این تصویر، نسخه پلاس گلکسی اس 8 از باتری 3500 میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

پیش از این خبرهایی مبنی بر استفاده از باتری‌هایی با ظرفیت 3000 و 3500 میلی‌آمپر در پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده بود. اما به تازگی تصویری از یک باتری منتسب به گلکسی S8 Plus در فضای مجازی منتشر شده که ظرفیت باتری نسخه پلاس گلکسی اس 8 را 3500 میلی‌آمپر نشان می‌دهد. 

image

تصویری که در بالا می‌بینید در وهله اول یک باتری قدرتمند را برای S8 Plus وعده می‌دهد. همچنین از اطلاعات مندرج روی باتری می‌توان دریافت که باتری‌های اس 8 پلاس در کره جنوبی ساخته شده و در ویتنام و توسط Samsung SDI اسمبل می‌شوند. اما نکته‌ای که در اینجا همچنان مبهم باقی مانده این است که کدام کمپانی ساخت باتری برای پرچمداران جدید سامسونگ را برعهده داشته است. زیرا همانطور که می‌دانید کمپانی سامسونگ به دلیل مشکلاتی که برای باتری نوت7 به وقوع پیوست، اعلام کرد که نظارت‌ها و سخت‌گیری‌هایش را روی فرایندهای تولید باتری بیشتر خواهد کرد.

البته پیش از این نیز وال استریت ژورنال گزارش کرده بود که سامسونگ قصد دارد از باتری‌های شرکت سونی در Galaxy S8 استفاده کند؛ هرچند که نام کمپانی‌های دیگری  مانند Samsung SDI، LG Chem و Murata Manufacturing Works نیز به عنوان تولید‌کنندگان باتری برای پرچمداران جدید سامسونگ نیز مطرح شده است. 

نظر شما چیست؟ آیا باتری 3500 میلی‌آمپری برای گوشی 6.5 اینچی کافی خواهد بود؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مصی

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
هواوی هم گوشیه آخه ?
باتریش خوبه ولی گوشی نیس

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
چرا از خودتون حرف درمیارید.کی گفته دوربین سامسونگ رو سونی میزنه اخه.من نمیدونم چرا طرفدارای سونی هی میان میگن که دوربین فلان گوشی رو سونی زده.اگه دقت کنید دوربین سونی 23 مگاپیکسله.در حالی که دوربین سامسونگ و اپل 12 و الجی 16 مگاپیکسل هست.پس الکی از سونی تعریف الکی نکن.

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
این که وارد بشه بقیه پرچمدارا پشت ویترین خاک میهورن.شما هم مواظب خودت باش از حسادت منفجر نشی بخندیم

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
اس۷ بهترین باتری رو داشت با ۳۶۰۰ میلی آمپر.اگه باتری با ظرفیت بالا میخوای a9pro باتریش ۵۰۰۰۰ میلی آمپری هست ۶ اینچیه

آرش

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
فازت چیه؟ :/